V Vectra Power Lid 2 jul 2005 #445 Heel veel JMS lippen tegenwoordig Ben niet meer de enigste Haha ziet er heel goed uit :thumbup
M mschobel Komt weleens kijken 5 jul 2005 #447 Ja ja, hij is er eindelijk. Het is een Vectra B2 station 2.0Dti. Rijdt zeer goed moet ik zeggen! Alle onderhoud gehad! Heeft 155000KM gereden. Zie foto, ben erg blij met de aankoop!
Ja ja, hij is er eindelijk. Het is een Vectra B2 station 2.0Dti. Rijdt zeer goed moet ik zeggen! Alle onderhoud gehad! Heeft 155000KM gereden. Zie foto, ben erg blij met de aankoop!
S sillygarfield Lid 6 jul 2005 #449 dit is mijn vectra(hij staat te wachten op een nieuw baasje, kijk maar bij te koop aangeboden)
1 16 klepper Lid 9 jul 2005 #451 he thijtje het f geduurd maar het wachten was zeer zeker de moeite waardt jonge puike wagen.:thumbup:wub
he thijtje het f geduurd maar het wachten was zeer zeker de moeite waardt jonge puike wagen.:thumbup:wub
L low speed devil Komt weleens kijken 10 jul 2005 #452 zo staat de mijne nu te wachten bij de spuiter se...
D Dehumanize Lid 10 jul 2005 #453 Oorspronkelijk gepost door sillygarfield dit is mijn vectra(hij staat te wachten op een nieuw baasje, kijk maar bij te koop aangeboden) Zonde dat je em verkoopt man, mooie kar :kewlpics
Oorspronkelijk gepost door sillygarfield dit is mijn vectra(hij staat te wachten op een nieuw baasje, kijk maar bij te koop aangeboden) Zonde dat je em verkoopt man, mooie kar :kewlpics
V Vectra Power Lid 10 jul 2005 #454 Oorspronkelijk gepost door low speed devil zo staat de mijne nu te wachten bij de spuiter se... Ik benieuwd hoe die er uit gaat zien...
Oorspronkelijk gepost door low speed devil zo staat de mijne nu te wachten bij de spuiter se... Ik benieuwd hoe die er uit gaat zien...
L low speed devil Komt weleens kijken 10 jul 2005 #455 dit word de kleur, maar wel met glinsteringetjes in de vernis is en kleurtje van haar nieuw broertje vectra C
dit word de kleur, maar wel met glinsteringetjes in de vernis is en kleurtje van haar nieuw broertje vectra C
T T.I.M. Komt weleens kijken 11 jul 2005 #456 Oorspronkelijk gepost door low speed devil dit word de kleur, maar wel met glinsteringetjes in de vernis is en kleurtje van haar nieuw broertje vectra C Vetjes suc6 er mee :thumbup gr tim:agent
Oorspronkelijk gepost door low speed devil dit word de kleur, maar wel met glinsteringetjes in de vernis is en kleurtje van haar nieuw broertje vectra C Vetjes suc6 er mee :thumbup gr tim:agent
L low speed devil Komt weleens kijken 11 jul 2005 #457 Oorspronkelijk gepost door T.I.M. Oorspronkelijk gepost door low speed devil dit word de kleur, maar wel met glinsteringetjes in de vernis is en kleurtje van haar nieuw broertje vectra C Vetjes suc6 er mee :thumbup gr tim:agent thx. derest is voor da hij af is zenne.... normaal eind deze week dus derest v/d fotos volgen tegen het weekeind normaal... grtz LSD
Oorspronkelijk gepost door T.I.M. Oorspronkelijk gepost door low speed devil dit word de kleur, maar wel met glinsteringetjes in de vernis is en kleurtje van haar nieuw broertje vectra C Vetjes suc6 er mee :thumbup gr tim:agent thx. derest is voor da hij af is zenne.... normaal eind deze week dus derest v/d fotos volgen tegen het weekeind normaal... grtz LSD
I imported_Gsifreak Loopt hier de deur plat 11 jul 2005 #458 Oorspronkelijk gepost door Vectra Power Oorspronkelijk gepost door low speed devil zo staat de mijne nu te wachten bij de spuiter se... Ik benieuwd hoe die er uit gaat zien... wat voor vette auto staat er achter je vectra :wub
Oorspronkelijk gepost door Vectra Power Oorspronkelijk gepost door low speed devil zo staat de mijne nu te wachten bij de spuiter se... Ik benieuwd hoe die er uit gaat zien... wat voor vette auto staat er achter je vectra :wub
L low speed devil Komt weleens kijken 11 jul 2005 #459 Oorspronkelijk gepost door Gsifreak Oorspronkelijk gepost door Vectra Power Oorspronkelijk gepost door low speed devil zo staat de mijne nu te wachten bij de spuiter se... Ik benieuwd hoe die er uit gaat zien... wat voor vette auto staat er achter je vectra :wub is van de carrosier. een nissan 300nx ofzoiets denk ik, zit mee een 250pk momenteel onder de kap. lekker beestje ze...:wub ma spijtig genoeg geen opel he....:thumbdown:thumbdown
Oorspronkelijk gepost door Gsifreak Oorspronkelijk gepost door Vectra Power Oorspronkelijk gepost door low speed devil zo staat de mijne nu te wachten bij de spuiter se... Ik benieuwd hoe die er uit gaat zien... wat voor vette auto staat er achter je vectra :wub is van de carrosier. een nissan 300nx ofzoiets denk ik, zit mee een 250pk momenteel onder de kap. lekker beestje ze...:wub ma spijtig genoeg geen opel he....:thumbdown:thumbdown
I imported_Gsifreak Loopt hier de deur plat 12 jul 2005 #460 Oorspronkelijk gepost door low speed devil Oorspronkelijk gepost door Gsifreak Oorspronkelijk gepost door Vectra Power Oorspronkelijk gepost door low speed devil zo staat de mijne nu te wachten bij de spuiter se... Ik benieuwd hoe die er uit gaat zien... wat voor vette auto staat er achter je vectra :wub is van de carrosier. een nissan 300nx ofzoiets denk ik, zit mee een 250pk momenteel onder de kap. lekker beestje ze...:wub ma spijtig genoeg geen opel he....:thumbdown:thumbdown oooooo heeft maar 10 pk minder dan ons jah
Oorspronkelijk gepost door low speed devil Oorspronkelijk gepost door Gsifreak Oorspronkelijk gepost door Vectra Power Oorspronkelijk gepost door low speed devil zo staat de mijne nu te wachten bij de spuiter se... Ik benieuwd hoe die er uit gaat zien... wat voor vette auto staat er achter je vectra :wub is van de carrosier. een nissan 300nx ofzoiets denk ik, zit mee een 250pk momenteel onder de kap. lekker beestje ze...:wub ma spijtig genoeg geen opel he....:thumbdown:thumbdown oooooo heeft maar 10 pk minder dan ons jah