Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
zijn gelukkig al nieuwe dorpels in gelast en 1 kant nieuwe wielrand....hij heeft wel kleine plekjes [geen roest!] maar dat is echt minimaal aan de lak....
ja dat is het voordeel aan Opel, ben nooit op uit gewerkt.....hahaha....dat heb ik nu ook, kleine plekjes beginnen er te komen bij wielkast randen....deze moeten het nog 2 jaar uithouden voordat dat de bak volledig uit een word gehaalt en opnieuw gespoten...
had jij vorig jaar een vectra b? ja een zilvere vectra b 2,staat bij tunerz.nl onder de naam van lukky, ja er staan een paar lukky's nr 1 nr 2 die zijn allemaal van mij geweest, lukky 2 rij ik nu mee
Onderspoilertje, grille, velgjes.... En toen moest ie de deur uit, want hij begon zeer dure reparaties van me te verlangen...Niet gek trouwens bij meer dan 272.000 kilometers op de klok....
een half jaar knokken tegen de tegenpartij EN mijn eigen rechtsbijstand.....Dus geen geld voor een goede vervanger....Dus maar even tijdelijk in de corsa van me ma ge-cruised, en nog een paar weken in deze on-keur-bare kadett 1.6 automaat van me schoonma gehobbeld...
en toen eindelijk mijn droomwagen aangeschaft....een B-vectra....
Jaja, ikke is trots....
En toch weer gaan hobbyen....tot nu toe ben ik met de sound nog steeds niet klaar, maar de booskijkertjes en de interne neons zitten er al....zodra het beter weer wordt gaan we weer eens echt aan de slag...
Hier is de mijne. Dit is net na een poetsbeurt vorig jaar Maart. Mag aankomend jaar wel weer gebeuren, want je weet wat het is met rood :hmmz
En dit was afgelopen zomer, 1 week voor m'n bruiloft. Reed zo'n 90 op de A1, gaat er een X5 voor me boven op de rem staan. En sja, zonder ABS krijg je dan dit :fy1
Maar gelukkig is ie helemaal weer gefixt. Zit een hele nieuwe neus op!
hoi hier laat ik mijn nieuwe aan winst zien eerst reed ik omega maar nu vectra er zijn wel wat dingen die er aan gaan veranderen maar dat komt van zelf wel in de zomer als het weer mooi weer gaat worden
hmja dit ging er fout : je html tag eindigt niet op een extensienaam....(jpeg enzo) komt door de site waar je hem van hotlinkt, maar hier is je vec:thumbup