R Roger Komt weleens kijken 16 aug 2004 #101 je moet je plaatje eerst uploaden naar een site, anders blijf je proberen...
2 2000 Hoort bij de inboedel 16 aug 2004 #102 nee eerst de foto ergens uploaden, bijv -hier- en dan de link ...klaar!
D dragonfly Lid 16 aug 2004 #105 hehehe het heeft even geduurd maar eindelijk bedankt man en o ja sorry voor de rest van de rommel die erop staat gr dragonfly:jerry:thumbup
hehehe het heeft even geduurd maar eindelijk bedankt man en o ja sorry voor de rest van de rommel die erop staat gr dragonfly:jerry:thumbup
U Ubik v2000 Komt weleens kijken 16 aug 2004 #108 is trouwens geen orginel vectra 2000 he?? en jammer van die kleine knipperlichten aan voorspatbord zijdes...vind ik persoonlijk minder
is trouwens geen orginel vectra 2000 he?? en jammer van die kleine knipperlichten aan voorspatbord zijdes...vind ik persoonlijk minder
I imported_Gsifreak Loopt hier de deur plat 17 aug 2004 #109 nou ik wou onze EX- vectra ook maar even plaatsen was echt een mooie auto :cry maar ja verkocht en rijd nu in winschoten Vectra TURBO LAMPEN (origineel)
nou ik wou onze EX- vectra ook maar even plaatsen was echt een mooie auto :cry maar ja verkocht en rijd nu in winschoten Vectra TURBO LAMPEN (origineel)
D dragonfly Lid 17 aug 2004 #111 neej je hebt gelijk de andere schermen zijn in de maak evenals de booskijkers :thumbup
V vectra_driver_91 Lid 19 aug 2004 #112 ey dragonfly dikke vectra alleen een beetje jammer van de gl logotjes op je voorschermen :kewlpics:kewlpics
ey dragonfly dikke vectra alleen een beetje jammer van de gl logotjes op je voorschermen :kewlpics:kewlpics
D dragonfly Lid 20 aug 2004 #113 ja weet ik kan niet alles tegelijk ze zijn in de maak kom je zondag nog in sevenum opn meeting:thumbup gr dragonfly ps ik ga wel
ja weet ik kan niet alles tegelijk ze zijn in de maak kom je zondag nog in sevenum opn meeting:thumbup gr dragonfly ps ik ga wel
V vectra2000 Lid 24 aug 2004 #114 kijk maar eens op www.opelclubvoasje.isonzeclub.nl laat maar eens horen wat je er van vind is wel nog niet af mijn 2000
kijk maar eens op www.opelclubvoasje.isonzeclub.nl laat maar eens horen wat je er van vind is wel nog niet af mijn 2000
N NIGHTDRAGON Lid 13 sep 2004 #115 wat een mooie bakken zeg allemaal!!! nou dit is mijn vectra 2000 greets john
V vectrake Lid 24 sep 2004 #119 chek de mijne ook eens.... http://groups.msn.com/mijnvectrake/mijnvectra.msnw?albumlist=2 en geef ook reacties
chek de mijne ook eens.... http://groups.msn.com/mijnvectrake/mijnvectra.msnw?albumlist=2 en geef ook reacties