Goede middag mede Vectra-rijders.
Eind 2010 heb ik mij hier een keer voorgesteld, ik was toen net in het bezit van m'n Vectra GTS.
Inmiddels al dik 1,5 jaar in het bezit, en nog altijd super tevreden met de auto.
Heb de km.stand van 90.000 naar de 122.000km gebracht. Veel ritjes over de duitse binnenwegen, en ook zo'n 3x per jaar een retourtje oost-duitsland waarbij ik op een dag 1.000km afleg. Tot op heden alles nog zonder problemen.
Heb de GTS inmiddels voorzien van een setje (aftermarket) xenon, wat een fantastische lichtopbrengst heeft.
Daarnaast inmiddels ook een Phase 1 tuning laten doen (1.8 16v) bij EDS, waardoor de auto merkbaar soepeler oppakt.
Op de wintervelgen zijn originele GTS-wieldoppen geplaatst, dus ook in de winter staat hij er netjes bij.
Enige wat ik nog wil doen zijn de koplampen wetschuren en polijsten. Die zijn nu erg verweerd.
Tevens onlangs een waterlekkage gevonden. Het rubber rond de achterklep is aan de rechter kant net wat opgetrokken, waardoor er water onderdoor loopt en zich ophoopt in de wielkuip voor het reservewiel. Dat wil ik één dezer dagen ff afkitten.
Daarnaast heb ik nu ong. een maand erg last van een krakende achterklep. Heb het slot en scharnieren al ingespoten met olie. Maar helpt helaas nog niks.
Iemand hier ervaringen mee?