K Klopper Loopt hier de deur plat 15 okt 2012 #4.341 Ja, ik had die foto ook al eens gezien Mijn auto's zijn alleen nog wel origineel qua uiterlijk, en zijn beide sedans ^_^
Ja, ik had die foto ook al eens gezien Mijn auto's zijn alleen nog wel origineel qua uiterlijk, en zijn beide sedans ^_^
G goeroe Lid 8 dec 2011 #4.342 hallo allemaal aangezien ik hier al ruim een jaar op de site aan het snuffelen ben laat ik hierbij even snel mijn auto zien. het is een 1.8 met bijna alles der op en der aan. deze foto's zijn gemaakt toen ik hem op heb gehaald bij de dealer. orineel ingebouwde telefoon werkt echt super fijn heb nu een dual simkaart dus geen 2 06 nr maar 1 heb niet echt grote plannen of aan passingen maar er komen nog wel andere wielen onder. ben met baboe van het forum hier aan het mailen voor zijn velgen over te kopen. groetjes richard
hallo allemaal aangezien ik hier al ruim een jaar op de site aan het snuffelen ben laat ik hierbij even snel mijn auto zien. het is een 1.8 met bijna alles der op en der aan. deze foto's zijn gemaakt toen ik hem op heb gehaald bij de dealer. orineel ingebouwde telefoon werkt echt super fijn heb nu een dual simkaart dus geen 2 06 nr maar 1 heb niet echt grote plannen of aan passingen maar er komen nog wel andere wielen onder. ben met baboe van het forum hier aan het mailen voor zijn velgen over te kopen. groetjes richard
R ronnie opel boy Komt hier geregeld 8 dec 2011 #4.343 mooi vec je heb je nog niet voor gestelt is wel zo netjes mvg ronnie
G GTS Power Hoort bij de inboedel 8 dec 2011 #4.344 Mooie vec! Die wielen van baboe is een goede keus :thumb
G gwriemersma Loopt hier de deur plat 9 dec 2011 #4.345 Mooie vec en ja de velgen van baboe zouden hem niet misstaan :thumbup
G goeroe Lid 9 dec 2011 #4.346 dankjewel jongens. ik zal ook mij even voorstellen in het voorstel topic.
R remutr Loopt hier de deur plat 23 apr 2013 #4.347 Jij maak er wel werk van. We zien de foto's wel verschijnen.
N NeonnovA Komt weleens kijken 18 dec 2011 #4.350 Na een paar weken de Vectra C in bezet even wat tijd gehad om er wat foto's van te schieten. Helemaal schoon is de Vectra niet, maar schoonmaken met de pekel :swear die vannacht is gegooid is ook verloren tijd. Niet geschikt voor fanatieke voetbalsupporters die anti-AZ zijn. :jerry Update foto's 9-1-2012
Na een paar weken de Vectra C in bezet even wat tijd gehad om er wat foto's van te schieten. Helemaal schoon is de Vectra niet, maar schoonmaken met de pekel :swear die vannacht is gegooid is ook verloren tijd. Niet geschikt voor fanatieke voetbalsupporters die anti-AZ zijn. :jerry Update foto's 9-1-2012
V VectraGTS.J Lid 8 mrt 2012 #4.358 Ben vrij nieuw op dit forum, dus even voorstellen dan maar Dit is mijn vectra
N NeonnovA Komt weleens kijken 7 jan 2012 #4.359 @LexSF wrote:Nu nog -grote- aflever beurt en als ik terug kom uit het buitenland over 2 weekies ben ik weer heeeelemaal in mn sas ermee! Kan ik helemaal begrijpen! Welkom en veel succes ermee! :thumb
@LexSF wrote:Nu nog -grote- aflever beurt en als ik terug kom uit het buitenland over 2 weekies ben ik weer heeeelemaal in mn sas ermee! Kan ik helemaal begrijpen! Welkom en veel succes ermee! :thumb