D Doc_okidoki Lid 8 aug 2010 #3.562 vandaag na het poetsen en schrobben ... maar even een paar mooie plaatjes geschoten ;-)
G GTS Power Hoort bij de inboedel 8 aug 2010 #3.563 origineel gepost door jsgsi @GTS Power Zijn dat nou signum mistlampkapjes op jouw GTS ? Heb je daar eventueel onderdeelnummers van en passen ze ook op een C2? deze passen niet op een C2 maar daar zijn ook wel chromen kapjes voor te krijgen(dat is alleen een chromen ring om de mistlamp zelf) de mijne kosten zo'n 50 euro, zal nog effe de onderdeelnummers voor je opzoeken. EDIT: dit zouden de nummer moeten zijn voor links en rechts.(staan 3 types op maar weet bijna zeker dat het deze is) rechts: (93187831) 6400626 links : (93187818) 6400625 moetje maar even vragen met welke nummers de dealer werkt,want bij mij zijn ze elke keer weer de andere nummers nodig:hmmz gr Tom
origineel gepost door jsgsi @GTS Power Zijn dat nou signum mistlampkapjes op jouw GTS ? Heb je daar eventueel onderdeelnummers van en passen ze ook op een C2? deze passen niet op een C2 maar daar zijn ook wel chromen kapjes voor te krijgen(dat is alleen een chromen ring om de mistlamp zelf) de mijne kosten zo'n 50 euro, zal nog effe de onderdeelnummers voor je opzoeken. EDIT: dit zouden de nummer moeten zijn voor links en rechts.(staan 3 types op maar weet bijna zeker dat het deze is) rechts: (93187831) 6400626 links : (93187818) 6400625 moetje maar even vragen met welke nummers de dealer werkt,want bij mij zijn ze elke keer weer de andere nummers nodig:hmmz gr Tom
H hans-01 Post best veel 13 aug 2010 #3.564 zal mijn veckie`s hier ook ff plaatsen en mijn hobby vectra :worsking:
G GTS Power Hoort bij de inboedel 13 aug 2010 #3.566 @hans-01 je nieuwe C ziet er goed uit:thumbup vind alleen die wielen niet mooi staan.
H hans-01 Post best veel 13 aug 2010 #3.567 ik weet wat je bedoelt alleen het geld groeit me nu ff niet op mijn rug dus dat zal ff moeten wachten totdat het een iets betere tijd is maar komt goed:wors:wors:wors
ik weet wat je bedoelt alleen het geld groeit me nu ff niet op mijn rug dus dat zal ff moeten wachten totdat het een iets betere tijd is maar komt goed:wors:wors:wors
D DOCTOR007 Post best veel 14 aug 2010 #3.568 origineel gepost door hans-01 nog 1 van voren en deze heb ik helaas niet meer Nice ride!
S sw_reijnders Forumbewoner 14 aug 2010 #3.571 bijzonder mooie auto!!!!! :wub maar (even scherpe opmerking plaatsen :-D) . . . waarom heb je een Parrot als je een auto telefoon hebt? (waarschijnlijk omdat je geen Vodaphone of KPN hebt zeker :hmmz)
bijzonder mooie auto!!!!! :wub maar (even scherpe opmerking plaatsen :-D) . . . waarom heb je een Parrot als je een auto telefoon hebt? (waarschijnlijk omdat je geen Vodaphone of KPN hebt zeker :hmmz)
D DemAstra Lid 14 aug 2010 #3.572 origineel gepost door sw_reijnders bijzonder mooie auto!!!!! :wub maar (even scherpe opmerking plaatsen :-D) . . . waarom heb je een Parrot als je een auto telefoon hebt? (waarschijnlijk omdat je geen Vodaphone of KPN hebt zeker :hmmz) Dat klopt inderdaad en omdat ik hem gebruik voor mijn iphone (muziek). Groet,
origineel gepost door sw_reijnders bijzonder mooie auto!!!!! :wub maar (even scherpe opmerking plaatsen :-D) . . . waarom heb je een Parrot als je een auto telefoon hebt? (waarschijnlijk omdat je geen Vodaphone of KPN hebt zeker :hmmz) Dat klopt inderdaad en omdat ik hem gebruik voor mijn iphone (muziek). Groet,
S sw_reijnders Forumbewoner 14 aug 2010 #3.573 kun je beter een leuke NCDR1100 op snorren . . . heb je orineel opel navigatie. volgens mij kan dat zo op jouw scherm aangesloten worden. oke je hebt dan wel geen kaart weergave, maar toch
kun je beter een leuke NCDR1100 op snorren . . . heb je orineel opel navigatie. volgens mij kan dat zo op jouw scherm aangesloten worden. oke je hebt dan wel geen kaart weergave, maar toch
H hans-01 Post best veel 14 aug 2010 #3.574 als je nog tijd over hebt kom dan mijn 2 vectra`s ook ff laten glimmen :jerry:jerry:jerry:jerry
M Marcel.G Lid 16 aug 2010 #3.576 Dit is mijn Vectra! Heb de auto net en ben ook net lid geworden van het forum.
S sw_reijnders Forumbewoner 16 aug 2010 #3.577 Hey mooie auto marcel!!! welkom hier!! en nog veel goodies van binnen?
D DOCTOR007 Post best veel 17 aug 2010 #3.579 Welkom Marcel! Heb je ook wat plaatjes geschoten van de binnenkant?BTW:kewlpics
H hans-01 Post best veel 17 aug 2010 #3.580 origineel gepost door Marcel.G Dit is mijn Vectra! Heb de auto net en ben ook net lid geworden van het forum. hele mooie vectra marcel misschien nog enkele pics van binnen misschien??:kewlpics
origineel gepost door Marcel.G Dit is mijn Vectra! Heb de auto net en ben ook net lid geworden van het forum. hele mooie vectra marcel misschien nog enkele pics van binnen misschien??:kewlpics