R ronOPC1 Post best veel 13 jan 2008 #141 Dit is onze opel tigra. Deze tijger is pas in ons bezit, en heeft al heel wat opties. Buiten deze tigra zijn we ook nog in het bezit van een astra opc. Dus echte opel fans :thumbup
Dit is onze opel tigra. Deze tijger is pas in ons bezit, en heeft al heel wat opties. Buiten deze tigra zijn we ook nog in het bezit van een astra opc. Dus echte opel fans :thumbup
T TigrAlpheNoord Komt weleens kijken 13 jan 2008 #142 succes en veel plezier is een bekende tijger trouwens :hmmz
T tigraracer8 Lid 14 jan 2008 #143 Men nieuwe luchtfiler van K&N! Klik op foto voor te vergroten! Men nieuwe bumer + lichtcovers Nu ligt er nog alleen een spoiler in grondverf die zal er wss ook op komen in het grijs. mvg tigraracer8
Men nieuwe luchtfiler van K&N! Klik op foto voor te vergroten! Men nieuwe bumer + lichtcovers Nu ligt er nog alleen een spoiler in grondverf die zal er wss ook op komen in het grijs. mvg tigraracer8
R ronOPC1 Post best veel 14 jan 2008 #144 origineel gepost door TigrAlpheNoord succes en veel plezier is een bekende tijger trouwens :hmmz Klopt, is van Jordi geweest.
origineel gepost door TigrAlpheNoord succes en veel plezier is een bekende tijger trouwens :hmmz Klopt, is van Jordi geweest.
J JackM83 Post best veel 14 jan 2008 #145 origineel gepost door ronOPC1 origineel gepost door TigrAlpheNoord succes en veel plezier is een bekende tijger trouwens :hmmz Klopt, is van Jordi geweest. Ik heb de tigra afgelopen jaar nog in Amersfoort op de foto gezet. Was op een meeting. Zeer nette auto in ieder geval.
origineel gepost door ronOPC1 origineel gepost door TigrAlpheNoord succes en veel plezier is een bekende tijger trouwens :hmmz Klopt, is van Jordi geweest. Ik heb de tigra afgelopen jaar nog in Amersfoort op de foto gezet. Was op een meeting. Zeer nette auto in ieder geval.
D dannytigra Lid 29 jan 2008 #147 het duurde effe maar nar 3 keer is het dan gelukt ..!! met powerbox van crooke tunning
D DiLivio Lid 30 jan 2008 #149 Dit is mijn opel tigra en tevens mijn 1e reactie Ben er natuurlijk erg trots op en hoop nog een poos in de tigra te kunnen blijven rijden!
Dit is mijn opel tigra en tevens mijn 1e reactie Ben er natuurlijk erg trots op en hoop nog een poos in de tigra te kunnen blijven rijden!
T tigraivo Komt weleens kijken 6 feb 2008 #150 ik zal ook eens een paar foto's posten van mijn tigra zo was die toen ik hem kocht samen met de auto van me broer(honda civic) na ongeveer 3 kwart jaar begonnen met de auto helemaal te strippen motor er uit alles uit en naar de spuiter gebracht auto net terug van de spuiter toen ook maar direct een andere motor er in gelepelt en is die nu maar nog niet klaar
ik zal ook eens een paar foto's posten van mijn tigra zo was die toen ik hem kocht samen met de auto van me broer(honda civic) na ongeveer 3 kwart jaar begonnen met de auto helemaal te strippen motor er uit alles uit en naar de spuiter gebracht auto net terug van de spuiter toen ook maar direct een andere motor er in gelepelt en is die nu maar nog niet klaar
T tigraracer8 Lid 11 feb 2008 #151 Men Japense lichtjes Men nieuwe velgen Ze staan wel vuil op foto maar ze zijn donker gespoten. Dit is men spoiler die nog gespoten word en mss gemonteerd Heb ook nog achterlichtcovers liggen voor de achterlichtjes moeten ook nog worden gespoten. Men nieuwe demper Filmpje erbij
Men Japense lichtjes Men nieuwe velgen Ze staan wel vuil op foto maar ze zijn donker gespoten. Dit is men spoiler die nog gespoten word en mss gemonteerd Heb ook nog achterlichtcovers liggen voor de achterlichtjes moeten ook nog worden gespoten. Men nieuwe demper Filmpje erbij
G gonzales Lid 16 feb 2008 #152 Gonzales @ 't Haasje ze wou eigenlijk niet mee, ze had 't koud ;P BBQ Beach Party arty: :rijden:
T tigrakee Lid 17 feb 2008 #153 hoop dat de foto zichtbaar is, moet het allemaal nog wat leren, ben net nieuw hier