I imported_Gsifreak Loopt hier de deur plat 28 apr 2007 #102 Velgen zien er goed uit heb je ook totale plaatje :wors
T TigrAlpheNoord Komt weleens kijken 28 apr 2007 #103 wielkasten worden uitgerold en hij gaat nog een stuk omlaag
K kadett-c-coupe Post best veel 15 mei 2007 #105 ziet er netjes uit inderdaad wat lager, dan is ie helemaal af (alleen wordt dat wel drempelvrees dan of niet)
ziet er netjes uit inderdaad wat lager, dan is ie helemaal af (alleen wordt dat wel drempelvrees dan of niet)
T TigrAlpheNoord Komt weleens kijken 15 mei 2007 #106 @ kadett-c-coupe: ik heb nog genoeg plannen hoor, maar na het verlagen kan ik weer ff voorruit en heb nu al nachtmerrie over drempels bedankt voor de reacties btw :thumbup
@ kadett-c-coupe: ik heb nog genoeg plannen hoor, maar na het verlagen kan ik weer ff voorruit en heb nu al nachtmerrie over drempels bedankt voor de reacties btw :thumbup
K kadett-c-coupe Post best veel 25 mei 2007 #107 hoef ook maar een klein beetje omlaag toch? als ik dit zo zie:thumbup
T TigrAlpheNoord Komt weleens kijken 26 mei 2007 #108 ik denk een 3 - 4 cm... 13 juni gaan ze aan de slag met de wielkasten, dan komt er meteen een schroefsetje onder. ik moet nog ff geduld hebben dus...
ik denk een 3 - 4 cm... 13 juni gaan ze aan de slag met de wielkasten, dan komt er meteen een schroefsetje onder. ik moet nog ff geduld hebben dus...
K Kilat Post best veel 26 mei 2007 #109 mooie velgen :thumbup ach geduld is een schone zaak zeggen ze rondom 4cm verlagen is denk ik wel voldoende om nog fatsoenlijk schuin over de drempels te gaan
mooie velgen :thumbup ach geduld is een schone zaak zeggen ze rondom 4cm verlagen is denk ik wel voldoende om nog fatsoenlijk schuin over de drempels te gaan
G Ghanz Forumbewoner 30 mei 2007 #110 ons tijgertje zo gistermiddag uit m`n werk maar eens met mijn vrouwtje de 2e pinksterdag aangeschafte bolide opgehaald o o o wat was t vrouwtje blij , eindelijk de corsa aan de kant intresse ?? u2u (corsa 1.5D ) hierbij dan maar wat van de tijger nog bij de handellaar: gisteravond thuis.. :wub
ons tijgertje zo gistermiddag uit m`n werk maar eens met mijn vrouwtje de 2e pinksterdag aangeschafte bolide opgehaald o o o wat was t vrouwtje blij , eindelijk de corsa aan de kant intresse ?? u2u (corsa 1.5D ) hierbij dan maar wat van de tijger nog bij de handellaar: gisteravond thuis.. :wub
T TigrAlpheNoord Komt weleens kijken 30 jun 2007 #115 de tig is terug na wat aanpassingen, schroefsetje eronder eerst ff kijken hoe het gaat, daarna mischien wat lager :thumbup
de tig is terug na wat aanpassingen, schroefsetje eronder eerst ff kijken hoe het gaat, daarna mischien wat lager :thumbup