Javascript is uitgeschakeld. Voor een betere ervaring, schakel Javascript aan in je browser voor je verder gaat.
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven.
Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een
alternatieve webbrowser te gebruiken.
show hier je tigra......!
16 inch Mile Miglia velgen
met 195-45-16 Banden
en een Irmscher Auspuff :thumbup
Mijn Nieuwe aanwinst sinds vandaag,,
leuk beginauto'tje dacht ik zo
Tigra 1.6 16V Optic
heuj....
hier ook even een plaatje van mijn tijger dan..... helaas nog niet klaar maar goed!!!!
:thumbup:thumbup
Bij deze ook ma een paar fotoowtjes van mijn Tigra...
Groetjes,
Marj
ikke ook mee doen.....:jerry
Hey,ik ben Tom,19jaar en nieuw hier op het forum
Heb sinds een maandje mn tijger
bouwjaar: december 1996
1400 cc 16V
95.000km
reeds veranderd: velgen,boxen in deurpaneel
wordt veranderd: verlagen,boze blik in motorkap werken en bagetjesen klinken meespuiten
greetz Tomme
Mijn Tijger
waar van de zomer wss optisch aan verbouwd wordt
zo hier dan ook wat foto's van mijn tijger:
me velgies
me audio (under construction)
der zit nu trouwens ook een evo spoiler op, waar ik zelf nog ff geen foto van heb... voor de rest is der eigenlijk nie veel aan veranderd, ma dat komt nog wel...
greetzz Marcel aka. Zoeff
Nieuwe velgen en 60 -40 verlaagd
Ben net nieuw hier op het forum en zag hier vele mooie Tigra's (En ook wat minder mooie... Maar he, je kan niet alles mooi vinden he?).
Nu hebben wij net een nieuwe Tigra gekocht, echter is dit dan wel de TwinTop versie, dus ben een klein buiten beentje om het zo maar te zeggen
Hieronder een paar foto's (Als het me lukt);
Zoals je kan zien is de auto wel een beetje smerig door dat lekkere weer van de afgelopen dagen
Hier mijn Tigra 1.6 16v Optic;
Opties, elec ramen elec + verwarmde spiegels, stuurbekrachtiging, angel eyes, lexuslook achterlichten, heldere knipperlichten, Achter spoiler, in de auto; neon en traanplaat matten, onder de kap; K&N 57i kit.
Foto's
Wordt over 2 maand 18. Komt nog een radio in, en een andere uitlaat.