Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Wow daar moet nog wel even wat aan gebeuren, die heeft idd flink wat roest!
Ik wens je heel veel succes met je tigra :thumb
Zit zelf te twijfelen of ik ook de chrome angeleyes neem, heb nu de zwarte in mn grijze auto zitten, ben er nogsteeds niet over uit.
Aan de zijkant, heb je zit zelf ook gemaakt of was het maar een klein roest plekje? :hmmz
Heb zelf ook aan de zijkant roest weggehaald en toen met fiberglas matjes gewerkt om het dicht te maken, daarna soort plamuur etc erop en weer schuren. Is aardig gelukt.
@vincentvdb wrote:Wow daar moet nog wel even wat aan gebeuren, die heeft idd flink wat roest!
Ik wens je heel veel succes met je tigra :thumb
Zit zelf te twijfelen of ik ook de chrome angeleyes neem, heb nu de zwarte in mn grijze auto zitten, ben er nogsteeds niet over uit.
Aan de zijkant, heb je zit zelf ook gemaakt of was het maar een klein roest plekje? :hmmz
Heb zelf ook aan de zijkant roest weggehaald en toen met fiberglas matjes gewerkt om het dicht te maken, daarna soort plamuur etc erop en weer schuren. Is aardig gelukt.
khad aan de zijkant idd 2 gaatjes naast elkaar maar kheb daar stukje karton tegegestoken dichtgesmeerd en opgeschuurd dan kartonnetje weg en trug bij gesmeerd en nu is het weg^^
en thanx ps voor die angel eyes ben ik nu aparte draden aan het installeren zo dat die apart aankunnen