M Marcel28 Post best veel 16 nov 2010 #1 Hallo, Is mij opgevallen dat er nog geen topic " Show hier je Signum" bestaat. Dus bij deze, zodra ik foto's heb gemaakt zal ik ze hier plaatsen Dus Signum rijders... SHOW YOU'RE RIDE! Gr Marcel
Hallo, Is mij opgevallen dat er nog geen topic " Show hier je Signum" bestaat. Dus bij deze, zodra ik foto's heb gemaakt zal ik ze hier plaatsen Dus Signum rijders... SHOW YOU'RE RIDE! Gr Marcel
S SiggieTigra Post best veel 16 nov 2010 #2 niks bijzonders.... signum uit december 2007, 1.9 CDTI (de 120pk versie) heerlijke bak, niet de snelste, maar wel heerlijk comfi rondtuffen.
niks bijzonders.... signum uit december 2007, 1.9 CDTI (de 120pk versie) heerlijke bak, niet de snelste, maar wel heerlijk comfi rondtuffen.
A Astraman Hoort bij de inboedel 16 nov 2010 #3 Mooi ding, maar Duits kenteken?? Hoekandadan? Onze volgende Daily word ook een Signum. EDIT; Oww u woont in Duitsland zie ik nu.
Mooi ding, maar Duits kenteken?? Hoekandadan? Onze volgende Daily word ook een Signum. EDIT; Oww u woont in Duitsland zie ik nu.
S SiggieTigra Post best veel 16 nov 2010 #4 niks bijzonders.... signum uit december 2007, 1.9 CDTI (de 120pk versie) heerlijke bak, niet de snelste, maar wel heerlijk comfi rondtuffen.
niks bijzonders.... signum uit december 2007, 1.9 CDTI (de 120pk versie) heerlijke bak, niet de snelste, maar wel heerlijk comfi rondtuffen.
A Astraman Hoort bij de inboedel 16 nov 2010 #5 Mooi ding, maar Duits kenteken?? Hoekandadan? Onze volgende Daily word ook een Signum. EDIT; Oww u woont in Duitsland zie ik nu.
Mooi ding, maar Duits kenteken?? Hoekandadan? Onze volgende Daily word ook een Signum. EDIT; Oww u woont in Duitsland zie ik nu.
S SiggieTigra Post best veel 16 nov 2010 #6 origineel gepost door Astraman Oww u woont in Duitsland zie ik nu. :jerry Ik ben bang dat onze volgende daily een Vivaro wordt..
origineel gepost door Astraman Oww u woont in Duitsland zie ik nu. :jerry Ik ben bang dat onze volgende daily een Vivaro wordt..
T twistam Post best veel 16 nov 2010 #7 origineel gepost door SiggieTigra Ik ben bang dat onze volgende daily een Vivaro wordt.. Dan zou ik ook wel bang worden! Een behoorlijke stap terug:cry
origineel gepost door SiggieTigra Ik ben bang dat onze volgende daily een Vivaro wordt.. Dan zou ik ook wel bang worden! Een behoorlijke stap terug:cry
S SiggieTigra Post best veel 16 nov 2010 #8 origineel gepost door Astraman Oww u woont in Duitsland zie ik nu. :jerry Ik ben bang dat onze volgende daily een Vivaro wordt..
origineel gepost door Astraman Oww u woont in Duitsland zie ik nu. :jerry Ik ben bang dat onze volgende daily een Vivaro wordt..
T twistam Post best veel 16 nov 2010 #9 origineel gepost door SiggieTigra Ik ben bang dat onze volgende daily een Vivaro wordt.. Dan zou ik ook wel bang worden! Een behoorlijke stap terug:cry
origineel gepost door SiggieTigra Ik ben bang dat onze volgende daily een Vivaro wordt.. Dan zou ik ook wel bang worden! Een behoorlijke stap terug:cry
M Marcel28 Post best veel 16 nov 2010 #10 Hey Stiggie.... Hele mooie bak hoor! Hier alvast een plaatje van de onze Meer foto's volgen nog Gr Marcel
Hey Stiggie.... Hele mooie bak hoor! Hier alvast een plaatje van de onze Meer foto's volgen nog Gr Marcel
M Marcel28 Post best veel 16 nov 2010 #11 Hey Stiggie.... Hele mooie bak hoor! Hier alvast een plaatje van de onze Meer foto's volgen nog Gr Marcel
Hey Stiggie.... Hele mooie bak hoor! Hier alvast een plaatje van de onze Meer foto's volgen nog Gr Marcel
T twistam Post best veel 16 nov 2010 #12 Ben wel benieuwd waarom het kenteken hierboven afgeplakt is. Het is iig niet heel effectief gedaan, kan het alsnog wel lezen Overigens wel een erg mooie Sig!
Ben wel benieuwd waarom het kenteken hierboven afgeplakt is. Het is iig niet heel effectief gedaan, kan het alsnog wel lezen Overigens wel een erg mooie Sig!
T twistam Post best veel 16 nov 2010 #13 Ben wel benieuwd waarom het kenteken hierboven afgeplakt is. Het is iig niet heel effectief gedaan, kan het alsnog wel lezen Overigens wel een erg mooie Sig!
Ben wel benieuwd waarom het kenteken hierboven afgeplakt is. Het is iig niet heel effectief gedaan, kan het alsnog wel lezen Overigens wel een erg mooie Sig!
S SiggieTigra Post best veel 17 nov 2010 #14 origineel gepost door Marcel28 Hey Stiggie.... Hele mooie bak hoor! Hier alvast een plaatje van de onze nice! Ben jaloers op je dakrails!:swear Een behoorlijke stap terug tja, heb een gehandicapt dochtertje en die kan nu nog wel in de signum mee, maar met een paar jaar niet meer...
origineel gepost door Marcel28 Hey Stiggie.... Hele mooie bak hoor! Hier alvast een plaatje van de onze nice! Ben jaloers op je dakrails!:swear Een behoorlijke stap terug tja, heb een gehandicapt dochtertje en die kan nu nog wel in de signum mee, maar met een paar jaar niet meer...
S SiggieTigra Post best veel 17 nov 2010 #15 origineel gepost door Marcel28 Hey Stiggie.... Hele mooie bak hoor! Hier alvast een plaatje van de onze nice! Ben jaloers op je dakrails!:swear Een behoorlijke stap terug tja, heb een gehandicapt dochtertje en die kan nu nog wel in de signum mee, maar met een paar jaar niet meer...
origineel gepost door Marcel28 Hey Stiggie.... Hele mooie bak hoor! Hier alvast een plaatje van de onze nice! Ben jaloers op je dakrails!:swear Een behoorlijke stap terug tja, heb een gehandicapt dochtertje en die kan nu nog wel in de signum mee, maar met een paar jaar niet meer...
M Marcel28 Post best veel 17 nov 2010 #16 Viel mij niet eens op van die dakrails... blijkt dus niet standaard te zijn?
M Marcel28 Post best veel 17 nov 2010 #17 Viel mij niet eens op van die dakrails... blijkt dus niet standaard te zijn?
S SiggieTigra Post best veel 17 nov 2010 #18 Nein, leider nicht! En met rails is echt veel mooier! En achteraf erop kost een klein vermogen... Heb al een aantal malen georbeert via via ze te regelen of op ebay te scoren, maar dat wil maar niet lukken.
Nein, leider nicht! En met rails is echt veel mooier! En achteraf erop kost een klein vermogen... Heb al een aantal malen georbeert via via ze te regelen of op ebay te scoren, maar dat wil maar niet lukken.
S SiggieTigra Post best veel 17 nov 2010 #19 Nein, leider nicht! En met rails is echt veel mooier! En achteraf erop kost een klein vermogen... Heb al een aantal malen georbeert via via ze te regelen of op ebay te scoren, maar dat wil maar niet lukken.
Nein, leider nicht! En met rails is echt veel mooier! En achteraf erop kost een klein vermogen... Heb al een aantal malen georbeert via via ze te regelen of op ebay te scoren, maar dat wil maar niet lukken.
R raymon20000 Lid 3 jun 2011 #20 Hallo hierbij mijn signum uit 2006 een 2.2. direct ik zou graag mijn uitlaten aanpassen net zoals een v6 turbo
Hallo hierbij mijn signum uit 2006 een 2.2. direct ik zou graag mijn uitlaten aanpassen net zoals een v6 turbo