Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Bedankt 7hotdog8 voor het aanbod, maar ik sla even over, aangezien ik dan ook een dubbele einddemper nodig heb e.d. Heeft voorloppig even genoeg gekost (zomerbanden,winterbanden, eibach pro kit, EDS IPF en nog 2x een set wintervelgen)·
ik heb de originele bumperlip nog op zolder liggen. Ik weet niet of je 'm OEM wil vervangen of iets zelf wil bouwen, maar je mag mijn bumperlip hebben om mee te knutselen.
Als je zelf 2 uitsparingen weet te maken, hoef je alleen nog maar 2 sierstukken op de einddempers te zetten en dan ben je klaar...
pm maar ff..
ik heb de einddempers vervangen omdat de originele nogal krokant geworden waren.. (roest..)
Bedankt 7hotdog8 voor het aanbod, maar ik sla even over, aangezien ik dan ook een dubbele einddemper nodig heb e.d. Heeft voorloppig even genoeg gekost (zomerbanden,winterbanden, eibach pro kit, EDS IPF en nog 2x een set wintervelgen)·