origineel gepost door GSE
Ach een Monza kost geen drol en dan bedoel ik voor 3/4000 euro kun je best een goede hebben,dus niet zeiken dat het de kosten post.
Vind het persoonlijk zo zinloos om de heletijd plaatjes op het forum te zetten van andermans auto,s...Wat schiet je er mee op????????????????????????
En hoe een Monza of Sennie Of net wat eruit ziet weten we allemaal wel.
Ten eerste: Waar maak je je druk om! Als je inmiddels weet hoe een Monza eruit ziet, wat doe je dan in dit topic?? :hmmz
Ten tweede: Ik zou graag een Monza hebben, alleen ben ik pas 24 jaar oud, heb net een huisje gekocht, en heb dus geen geld om twee auto's te onderhouden! We hebben er zelfs al twee, alleen betaal ik niks aan die van mijn vriendin.
Ten derde: Ik vind het leuk om alle Monza's rijdend in Nederland in kaart te brengen. Dat was ook het oorspronkelijke doel van deze topics! Over een poosje hoop ik van iedere rijdende Monza in Nederland een foto te hebben! Dát is dus het doel van de "plaatjes verzamelen" in dit topic..
Als je dit niet boeit, ga dan AUB een ander topic lastig vallen en blijf AUB weg uit dit topic!! :jerry
Gr Wesley