S Seth Loopt hier de deur plat 8 jul 2012 #22 Ja hoor, de foto van de mijne nu ie is bekleed... grtz seth
L Lukko Post best veel 31 dec 2012 #23 dit is de setup bij mij vriendin in der astra. gewoon simpel en strak alles mtx. voor een combo set van mtx. en een pioneer radio. speelt prima. ik moet het alleen nog even bekleden.
dit is de setup bij mij vriendin in der astra. gewoon simpel en strak alles mtx. voor een combo set van mtx. en een pioneer radio. speelt prima. ik moet het alleen nog even bekleden.
H Harder Lid 6 jan 2013 #25 Erg netjes die PG install! Zal mijn trunk ook nog 1x delen, ziet er aankomend seizoen er ws toch weer anders uit 150+ DB met Ascendant Audio en ESX :agent
Erg netjes die PG install! Zal mijn trunk ook nog 1x delen, ziet er aankomend seizoen er ws toch weer anders uit 150+ DB met Ascendant Audio en ESX :agent
T turbootje Loopt hier de deur plat 6 jan 2013 #27 Netjes !! Aleen.me head unit is vernieuwd zit.nu een Jvc in. Clarion is overleden..
T teungts Loopt hier de deur plat 7 jan 2013 #28 zo is het nu en zo heb ik het gehad bij mijn vorige opel,s