Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Tijdje terug DRL geplaatst, en onlangs ook de knipperlichtfunctie ervan werkend gemaakt (i.c.m verstelbaar knipperlichtrelais, geen enkele weerstand nodig zo, LED knipperlichten rondom).
De witte LED's in de strips gaan uit bij het voeren van de knipperlichten en weer terug aan na het uitschakelen van de knipperlichten.
Mooie corsatjes allemaal hoor. Heb de mijne vandaag weer eens gepoetst. Helaas nog steeds geschorst :fy1 Maar daar komt snel verandering in
Hij mist hier overigens zijn voorspoiler en de spatbordrandjes (vooral rechts) zouden nog een keer gespoten mogen worden. Ruitenwissertje zit scheef. Gaat binnenkort allemaal opgelost worden zodra hij weer de weg op mag
Ik wilde destijds 5 spaaks velgen, maar vond dat zo gewoontjes, toen deze "imitatie-bbsjes" voor een leuke prijs op kunnen halen vlakbij.
Ik vind ze zelf ook super staan, moet wel nog even wennen aan de nieuwe banden die erop zitten. Van 195 terug naar de originele 165 in breedte. De auto oogt er een stuk minder lomp door.
Na jaren VW rijder te zijn geweest, maar eens overgestapt op Opel, en geen spijt ervan... :wub Auto was een demo met 5000 km, maar wel met praktisch alle opties:
Options:
Abalone White
17" velgen
Automatic brakes system
LED dagrij verlichting
Bi-Xenon verlichting
Lichtcensor
Intellilink
Achteruitrij camera
Regencensor
Automatic climate control
Opel Onstar
Wifi accespoint
Winterpakket
Park assistance
Leder
Chroom styling set
Android Auto ( Werkend ! )
Origineel Eibach verlaagd met eibachs nieuwste sport verlagings set, voor - 4 cm en achter - 3 cm
@Corsaliefhebber wrote:De verlaging staat SCHITTEREND, niet te hoog en niet te laag,
Vindt de E-Corsa sowieso erg goed geslaagd :thumb :thumb
idd. Niet te hoog en niet te laag, voor de Opel Corsa E heeft Eibach 2 nieuwe ontwikkelde verlagingsveren sets uitgebracht, de sportset voor Corsa's E met sport onderstel (zoals mijne) deze laat de auto voor 4 cm en achter 3 cm zakken en de normale, deze laat de auto zowel voor als achter 3 cm zakken. Ook vind ik dat ze er goed in geslaagd zijn het comfort pracktisch te behouden. Dat was in het verleden bij sommige van mijn VW's wel eens anders. De gemiddelde drempel neemt hij met gemak, alhoewel ik altijd wel inhoud bij drempels. :angel