Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@Jelle1707 wrote:Vorige week helaas mijn Corsa B total loss gereden. In mijn zoektocht naar een andere auto kwam ik al vrij snel mijn nieuwe auto tegen. Een Corsa C 1.4 16v Silverline uit 2006. Hij heeft inmiddels 85k gereden. Hij staat nu nog bij de garage maar mag 'm in de loop van de week ophalen. Kan niet wachten! :shock:
De auto is iets verlaagd en volgens mij zijn de achterruiten nog wat donkerder gemaakt. Ook heeft de corsa Xenon ingebouwd. Verder is die geheel standaard. Al met al een sportief autotje op deze manier. Betere foto's volgen nog
@Jelle1707 wrote:@Jelle1707 wrote:Vorige week helaas mijn Corsa B total loss gereden. In mijn zoektocht naar een andere auto kwam ik al vrij snel mijn nieuwe auto tegen. Een Corsa C 1.4 16v Silverline uit 2006. Hij heeft inmiddels 85k gereden. Hij staat nu nog bij de garage maar mag 'm in de loop van de week ophalen. Kan niet wachten! :shock:
De auto is iets verlaagd en volgens mij zijn de achterruiten nog wat donkerder gemaakt. Ook heeft de corsa Xenon ingebouwd. Verder is die geheel standaard. Al met al een sportief autotje op deze manier. Betere foto's volgen nog
Wil hem nog laten uitlijnen, want hij stuurt makkelijker naar links en zwaarder naar rechts.
Maar nog tips wat ik zou kunnen veranderen?
(Niet te hoog in de kosten haha)
Heb voor weinig nog een set orig GM sideskirts voor deze Corsa C liggen 50 euro zijn ze voor jou zijn al in kleur gespoten dus als je ze waterproof schuurt met 1200 dan kan je ze zo in jou kleur laten spuiten mooiere en betere ondergrond kan je niet hebben.
@Jelle1707 wrote:@Jelle1707 wrote:Vorige week helaas mijn Corsa B total loss gereden. In mijn zoektocht naar een andere auto kwam ik al vrij snel mijn nieuwe auto tegen. Een Corsa C 1.4 16v Silverline uit 2006. Hij heeft inmiddels 85k gereden. Hij staat nu nog bij de garage maar mag 'm in de loop van de week ophalen. Kan niet wachten! :shock:
Nieuw foto'tje:
misschien een optie mijn orig sideskirts corsa c....kosten 160 euro set bij de dealer gaan weg voor slechts 50 euro zie advertentie.
Vandaag me 17"wielen gemonteerd die ik via het Forum had aangeschaft onlangs in Goes, gelijk maar ff de remklauwen met Hammerite rood bijgewerkt.
dikke rvs pijp van voor tot achter uit Duitsland.
voorbumper met lip
mijn 16"orig Opel 6.5Jx16 steek 4x100 met nieuwe Conti Sport Contact 3 195/45/16 zijn maar even gebruikt profieldiepte ( 8 mm achter) en ( 7 mm voor ) zie advertentie op dit opel - forum via marktplaats.