Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@tamiya wrote:Oeps, wat is er gebeurd met je Golf? Was een dik ding.
volgeladen vw busje met 90 achterop geklapt zag mij en de file over het hoofd.. achterklep zat tegen de achterbank aan.. ben goed weggekomen.. nu komt dezelfde maar dan in het wit met zwarte buitenspiegels en dak
wil zelf ook de wielranden weg laten. Alleen wil ik de gsi skirts wel behouden... lastig lastig.
maar respect voor je werk,
dan zal je de sideskirts + een gedeelte van het achterste stuk aan elkaar moeten maken vrees ik, daarom heb ik gekozen voor rieger skirts + ingewerkte achterbumper.
Leek eerst losgeschoten vacuümslang te zijn maar nu blijkt er toch wat meer aan de hand te zijn, althans dat denk ik want hij stottert en houdt nog steeds in. Kwam amper met 50 een brug op
Hij staat momenteel bij een garage waar hij uitgelezen gaat worden.. ben benieuwd . Hij dacht zelf aan de EGR
Ziet er goed uit. Mooi met de neus op de grond. Moet er eigenlijk ook brede sloffen ondergooien of mijn huidige mooi verbreden. maar dat opel staal roest(opelgoud) zo.