Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik heb een account op photobucket. Vind dat prima werken en je hebt een handig overzicht met de links van je foto's Makkelijk om veel in 1 keer te uploaden e.d.
@.B4R7. wrote:ik heb een account op photobucket. Vind dat prima werken en je hebt een handig overzicht met de links van je foto's Makkelijk om veel in 1 keer te uploaden e.d.@Rickske wrote:stomme vraag misschien maar hoe upload ik een foto hier naar toe? :shock:
Ik gebruik idd ook www.photobucket.com en is gewoon ideaal voor opslag en makkelijk in gebruik voor het plaatsen van foto's op forums als deze,gewoon IMG code aanklikken en dat plakken in je bericht.
robert_corsa, Ziet er strak uit :thumb. Wat ben je van plan, dat ie er verder in dit jaar anders uit ziet? Je zou hem toch laten spuiten?
Zie ik dat nou goed op jou eerste foto, is de ruimte tussen de band en wielrand even groot aan de voor en achterkant? Bij mij staat ie achter lager dan voor(ingezakt waarschijnlijk door de jaren)