Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Beter de randen zilver maken dan lijken ze ook dieper en meer verlagen rondom kasten moeten goed gevuld zijn das het mooiste denk wel dat je de achter randjes iets moet uit vijlen dan anders heb je kans dat ie aan loopt was bij mij wel iig fe een klein stukje van het plastic afgehaald en nergens geen last meer van succes
heeft een hele tijd op marktplaats gestaan zat geen apk op en er werd een prijs voor gevraagt alsof ie nieuw is..
@DarkNL08 de schroefjes zijn niet mooi maar er moet toch nog t een en ander aan gebeuren en dat staat hoog op t lijstje.. maar eerst mijn achter wielkastjes laten uitrollen..
ja die arm ja dat is echt een probleem geweest.. deze is eigenlijk voor een astra F maar de arm die bij dit systeem hoorde viel uit elkaar en deze had ik nog liggen en toen maar iets verbogen want hij raakte mn raam niet eens..
maar de foto maakt m wel hoger/ verder van t raam af dan dat t is.. en ja ik ga van de week ff leuk alle schroefjes inkleuren met permanent marker.. dan valt t wel iets minder op..