Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
hierbij show ik alvast de corsa die ik morgen ga ophalen bij c20ex-tr het is een corsa a 1.4 joy van 1991 het wordt mijn daily omdat mijn vectra a v6 aut van 1994 helaas met motor problemen staat
dus hierbij even een foto van me v6 en natuurlijk van de daily corsa en zo spoedig mogelijk nieuwe foto van de corsa
hierbij show ik alvast de corsa die ik morgen ga ophalen bij c20ex-tr het is een corsa a 1.4 joy van 1991 het wordt mijn daily omdat mijn vectra a v6 aut van 1994 helaas met motor problemen staat
dus hierbij even een foto van me v6 en natuurlijk van de daily corsa en zo spoedig mogelijk nieuwe foto van de corsa
Container huren voor bouwafval, grofvuil, groenafval of dakafval zijn onze bouwcontainers ideaal. Bekijk hier alle maten en opties en huur direct je container!
Ik zou ze het liefste meespuiten, maar daar zijn ze te flexibel voor. Ik zou eigenlijk van die harde moeten hebben, van een A1.
Dan moet je er flexibele lak op doen. Kijk eens naar polycarbonaatlak.
Dat spul wordt gebruikt voor de kappen van model autotjes.
Die kappen zijn gemaakt van flinterdun en superbuigzaam polycarbonaat (aka Lexaan of kogelwerend glas) en die lak blijft er op zitten, hoe erg je ook botst.
Zo, en dan een plaatje van mijn 100% standaard Corsa 1.4i TR 4deurs.
Zo, en dan een plaatje van mijn 100% standaard Corsa 1.4i TR 4deurs.
dat is geen opel corsa tr maar een limosine model de tr's zijn alleen maar van het eerste model gemaakt daarnaar niet meer 3 deurs is een sedan en een 4 deurs een limosine