T timbo Komt weleens kijken 15 mrt 2009 #3.563 mooie velgen welke maat schroefjes heb je voor de naafkapjes ik kan namelijk de juiste maat nie vinden
mooie velgen welke maat schroefjes heb je voor de naafkapjes ik kan namelijk de juiste maat nie vinden
F funkycorsa Post best veel 16 mrt 2009 #3.567 het heeft even geduurd maar ik was het snoertje van de camera kwijt :wtf dus bij deze mijn corsa 1.4 16v sport uit '97 echt een kanon als je een fiat 0.9 liter gewend ben :jerry
het heeft even geduurd maar ik was het snoertje van de camera kwijt :wtf dus bij deze mijn corsa 1.4 16v sport uit '97 echt een kanon als je een fiat 0.9 liter gewend ben :jerry
B b_elev Komt weleens kijken 18 mrt 2009 #3.569 Quote: origineel gepost door bryght deze rijd tog in landgraaf rond he
P paul-c-turbo Post best veel 18 mrt 2009 #3.570 na een hoop geschroef effe een wasbeurtje (voor we verder schroeven) en inmiddels staat tie er zo bij :thumbup
na een hoop geschroef effe een wasbeurtje (voor we verder schroeven) en inmiddels staat tie er zo bij :thumbup
D david verburg Komt hier geregeld 18 mrt 2009 #3.571 gaat al een tijdje mee die c maar ziet er goed uit
D Dennis-Corsa-B Loopt hier de deur plat 18 mrt 2009 #3.572 das die van patrick mathijssen geweest is tog :thumbup
D Dennis-Corsa-B Loopt hier de deur plat 18 mrt 2009 #3.574 ja klopt maar dat is hem wel of hij lijkt er erg veel op zie veel dezelfde dingen tenminste
P paul-c-turbo Post best veel 19 mrt 2009 #3.575 inderdaad , jullie hebben gelijk . :thumbup in 2005 van patrick mathijssen gekocht .
F foofighter Komt weleens kijken 22 mrt 2009 #3.576 hierbij nog wat fotos met me nieuwe achterlichten
B b_elev Komt weleens kijken 23 mrt 2009 #3.577 origineel gepost door paul-c-turbo inderdaad , jullie hebben gelijk . :thumbup in 2005 van patrick mathijssen gekocht . zeeer mooi wil je uitnodigen op ons corsa c forum http://corsac.messageboard.nl mvg brian
origineel gepost door paul-c-turbo inderdaad , jullie hebben gelijk . :thumbup in 2005 van patrick mathijssen gekocht . zeeer mooi wil je uitnodigen op ons corsa c forum http://corsac.messageboard.nl mvg brian
X xaban Lid 31 mrt 2009 #3.580 Hoi, Vrijdag heb ik mijn eerste auto gekocht - een Opel Corsa C uit 2001. Een nette kilometerstand van 95.000 kilometers. Mijn bak heeft uit de fabrikant een motorblok meegekregen met maar liefst 1200cc. Hierbij de foto's van mijn auto'tje. Voor de geinteresseerde heb ik nog een einddemper te koop (Remus DTM).
Hoi, Vrijdag heb ik mijn eerste auto gekocht - een Opel Corsa C uit 2001. Een nette kilometerstand van 95.000 kilometers. Mijn bak heeft uit de fabrikant een motorblok meegekregen met maar liefst 1200cc. Hierbij de foto's van mijn auto'tje. Voor de geinteresseerde heb ik nog een einddemper te koop (Remus DTM).