D david verburg Komt hier geregeld 15 sep 2008 #3.243 binnekort gaat ie weer op stal dan gaat de c20xe er uit en komt er een c20xe turbo voor terug ben al een tijdje aan het bouwen aan me nieuwe motor hoop em begin volgend jaar af te hebben
binnekort gaat ie weer op stal dan gaat de c20xe er uit en komt er een c20xe turbo voor terug ben al een tijdje aan het bouwen aan me nieuwe motor hoop em begin volgend jaar af te hebben
S Stylo Komt weleens kijken 15 sep 2008 #3.244 dik voor de winter die steelies.. ik zou alleen voor de zomer de schmidts er weer onderdoen..
C carboncorsa Post best veel 15 sep 2008 #3.246 mooi ding man!!ik had hem wel gezien natuurlijk,maar toch. geen poespas,gewoon klaar
D david verburg Komt hier geregeld 15 sep 2008 #3.247 thnx voor de reacties ben er ook wel erg blij mee hou niet zo van plastic fantastic gewoon laag en breed en meer niet
thnx voor de reacties ben er ook wel erg blij mee hou niet zo van plastic fantastic gewoon laag en breed en meer niet
F Fearless Forumbewoner 15 sep 2008 #3.248 Zo laag moet de mijne ook worden :O Schroefsetje er onder? wat zijn de maten en etwaardes nou van die velgen? en de bandenmaat? Super Corsa zo (Y)
Zo laag moet de mijne ook worden :O Schroefsetje er onder? wat zijn de maten en etwaardes nou van die velgen? en de bandenmaat? Super Corsa zo (Y)
D david verburg Komt hier geregeld 15 sep 2008 #3.249 ja tape de boel altijd af op drachten wist alleen ff niet hoe ik dat op de foto moest doen ben niet zoon held met computers heb dit jaar toch al 2x de eerste prijs gewonnen in de d/sl dus de motor heeft zig al bewezen maar moet nog beter vandaar turbo kit
ja tape de boel altijd af op drachten wist alleen ff niet hoe ik dat op de foto moest doen ben niet zoon held met computers heb dit jaar toch al 2x de eerste prijs gewonnen in de d/sl dus de motor heeft zig al bewezen maar moet nog beter vandaar turbo kit
G GreenCruiser Lid 16 sep 2008 #3.251 Dit is mijn Corsa'tje, Aleen beetje slechte kwaliteit foto's :hmmz
B bigwill Lid 16 sep 2008 #3.253 origineel gepost door kapelleboer mooi corsa's:thumbup 'Ze' lijken wel veel op mekaar he
L -lindah- Lid 16 sep 2008 #3.254 origineel gepost door sw16v wat is de snelste tijd die je er mee hebt gereden? z'n snelste tijd was 14.9 maar z'n snelste tijd waarmee hij eerste werd in de d/sl klasse is 15.006 :wors:wors:wors so proud :wub
origineel gepost door sw16v wat is de snelste tijd die je er mee hebt gereden? z'n snelste tijd was 14.9 maar z'n snelste tijd waarmee hij eerste werd in de d/sl klasse is 15.006 :wors:wors:wors so proud :wub
K kapelleboer Komt hier geregeld 16 sep 2008 #3.255 origineel gepost door bigwill origineel gepost door kapelleboer mooi corsa's:thumbup 'Ze' lijken wel veel op mekaar he meestal met een corsa b:jerry
origineel gepost door bigwill origineel gepost door kapelleboer mooi corsa's:thumbup 'Ze' lijken wel veel op mekaar he meestal met een corsa b:jerry
N Nienke Komt weleens kijken 17 sep 2008 #3.256 origineel gepost door WhiteCorsa heb je niet een voor en na foto toevallig king: maar het resultaat mag er wezen :wors Jahoor:
origineel gepost door WhiteCorsa heb je niet een voor en na foto toevallig king: maar het resultaat mag er wezen :wors Jahoor:
D david verburg Komt hier geregeld 17 sep 2008 #3.258 een auto schreeuwd gewoon om een schroefsetje maakt niet uit wat voor auto:vertag