Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Leuk om te horen dat jullie het wat vinden en wat betreft de mistlichten, ben ik zelf ook al lang aan het denken om die er weer gewoon uit te gooien:hmmz
Voor de vraag van de detailfoto zal ik van de week even een foto'tje maken
Mijn laatste aanwinst: een volledig originele 5drs. Corsa A2 1.2 S GL van 8/85. Bijna 86.000km gelopen (incl NAP), stapel boekjes erbij en kneiterhard. :thumbup
Dit is mijn nieuwe Opel Corsa D met OPC line. Het is de cosmo uitvoering en heeft nog een tal van opties (winther pack, technic pack, sport pack,...) Onder de motorkap zit de 1.7cdti motor met 125 paardjes en 92KW.
Men vorige wagen was een Opel Astra twintop cosmo, helaas sloeg deze wagen zo hard tegen dat ik hem van de hand heb gedaan. De wagen lekte en rammelde zeer hard (ook na verschillende herstelpogingen was het niet opgelost) en ook de 1.6twinport motor (105pk 77kw) vond ik te traag voor in zo een zware wagen te steken.
Mooie auto hoor die nieuwe Corsa . Maar persoonlijk had ik toch liever die Astra gehouden. Maar goed als die niet bevalt kan ik mij voorstellen dat je hem van de hand doet