Show hier je corsa

ff flauw doen :P

SP_A0803.jpg

origineel gepost door mayhem

vet!! is het nou een hele donkerblauw metallic?

ennuh..onderste foto...links? moest de vrouw m ook goedkeuren? ;)

Nee deze is metalic zwart...

vrouw had niets te zeggen... :P

nee die vond m al geweldig toen ik met de folder aan kwam... toen besteld en in dec stond die bij de dealer... toen gezegt lever hem maar in januari vanwegen 1 jaar verschil op het kentekenbewijs... vandaar de showroom

origineel gepost door tembaco

zekers mooie bakkie ja:wors:wub nou willen we jou beroep ook wel is zien:D:P

van beroep ben ik technische-tekenaar/werk-voorbereider in de bouw... mn auto ziet er daardoor jammergenoeg niet altijd even mooi uit :(

origineel gepost door CorsaGSIdriver

weet je wat ik wel jammer vind ? dat ik zo weinig standaard corsa's tegen kom :( allemaal verbouwde corsa's :( die van mij isvrijwel standaard , en om heel eerlijk te zijn vind ik een standaard corsa zoals die van mij mooier dan een corsa met 1 of andere bumper erop met weet ik hoeveel grote gaten , maar dat zal wel een kwestie zijn van smaken die verschillen

goh laat ik nou een opmerking tegen komen die ik zelf in 2005 geplaatst heb , hmmm als ik terug kijk op deze opmerking , moet ik mij toch eens achter de oortjes krabben als ik nu de crossa zie :P

corsa3.jpg

corsa4.jpg

corsa2.jpg

corsa1.jpg

van beroep ben ik technische-tekenaar/werk-voorbereider in de bouw... mn auto ziet er daardoor jammergenoeg niet altijd even mooi uit :( [/quote]

Ben je niet de enigste werk ook in de bouw en ook een zwarte auto dus weet er alles van maar ik was hem 1 keer in de weekking:

origineel gepost door tembaco

van beroep ben ik technische-tekenaar/werk-voorbereider in de bouw... mn auto ziet er daardoor jammergenoeg niet altijd even mooi uit :(

Ben je niet de enigste werk ook in de bouw en ook een zwarte auto dus weet er alles van maar ik was hem 1 keer in de weekking: [/quote]

juist moet m wel goed onderhouden... doe ik ook... eerst ff bij Anac door de was straat en daarna zelf na poetsen/waxen :D

sinds vorig ,jaar ben ik gestopt met de astra en ben ik aan een ceetje begonnen. Sinds gisteren terug van een aantal werkjes:

afbeelding006qm1.jpg

afbeelding007ec7.jpg

afbeelding008kx1.jpg

afbeelding009ul7.jpg

afbeelding010rt5.jpg

morgen op onderhoud en dan velgen stken en klaar is ik :p

origineel gepost door Famous

Nette bak! :thumbup

Ben benieuwd wat voor velgen je hebt :) Show ze maar :D :kewlpics

keskin kt8 7 en 8x15 (zwart laten spuiten en gepolierd randje)

eens ze erop staan en voorbumper is herspoten volgen beter foto's.

grtz

wes

Terug
Naar boven