T Titanium Post best veel 5 feb 2008 #2.701 Ja, it ding reed vaak door mijn straat. Vond de inzittenen een beetje appart... Reed ook extreem langszaam over drempels:swear
Ja, it ding reed vaak door mijn straat. Vond de inzittenen een beetje appart... Reed ook extreem langszaam over drempels:swear
M Mathijsv Komt weleens kijken 5 feb 2008 #2.702 liever te langzaam als te hard:jerry Maar ziet er verder nog netjes uit hoor:thumbup
C corsaagsi Komt hier geregeld 9 feb 2008 #2.705 Mooie Corsa! Alleen beetje jammer van de tribal en de zilveren ruitenwissers.. :hmmz
F Famous Post best veel 9 feb 2008 #2.706 Ik spam maar weer eens een foto'tje van mijn bakkie erop dat heb je als je ziek thuis zit en je stierlijk verveelt
Ik spam maar weer eens een foto'tje van mijn bakkie erop dat heb je als je ziek thuis zit en je stierlijk verveelt
T tembaco Komt weleens kijken 10 feb 2008 #2.709 de nieuwe bumper set heb ik al maar de hele auto word overgespoten
M Mathijsv Komt weleens kijken 10 feb 2008 #2.711 die fiets lag er v/d week ook al gaat wel wat worden eric:thumbup
Y youri_corsa_gsi Post best veel 10 feb 2008 #2.712 Hey wat gaat er gebeure? Blokkie erin hangen? Kooi zit er ook al in zie ik :thumbup Heb je niet meer foto's?
Hey wat gaat er gebeure? Blokkie erin hangen? Kooi zit er ook al in zie ik :thumbup Heb je niet meer foto's?
J JackM83 Post best veel 10 feb 2008 #2.713 origineel gepost door reprise hierbij mijn corsa gsi uit '93 zo heb ik hem gekocht zo is die nu ZO zeer nette Corsa. :thumbup
origineel gepost door reprise hierbij mijn corsa gsi uit '93 zo heb ik hem gekocht zo is die nu ZO zeer nette Corsa. :thumbup
C corsieturbo Komt weleens kijken 10 feb 2008 #2.714 Hier eens een paar foto's van de C met mooi weer dat het vandaag was
J JackM83 Post best veel 10 feb 2008 #2.715 origineel gepost door corsieturbo Hier eens een paar foto's van de C met mooi weer dat het vandaag was Nette Corsa. Heb de auto ook bij de lichtmis nog bekeken.
origineel gepost door corsieturbo Hier eens een paar foto's van de C met mooi weer dat het vandaag was Nette Corsa. Heb de auto ook bij de lichtmis nog bekeken.
B b_elev Komt weleens kijken 11 feb 2008 #2.718 king: dan zal ik mijn c'tje er ook maareens opzetten he... word idd nog lager gelegt dmv steinmetz verlagings setje
king: dan zal ik mijn c'tje er ook maareens opzetten he... word idd nog lager gelegt dmv steinmetz verlagings setje
T Thommy H. Lid 11 feb 2008 #2.719 Mijn trotse bezit Ben net nieuw hier, maar wat een mooie bakkies hebben jullie :thumbup Klik hier voor mijn voorstelling
Mijn trotse bezit Ben net nieuw hier, maar wat een mooie bakkies hebben jullie :thumbup Klik hier voor mijn voorstelling
M mayhem Hoort bij de inboedel 11 feb 2008 #2.720 vet!! is het nou een hele donkerblauw metallic? ennuh..onderste foto...links? moest de vrouw m ook goedkeuren?
vet!! is het nou een hele donkerblauw metallic? ennuh..onderste foto...links? moest de vrouw m ook goedkeuren?