J JackM83 Post best veel 3 jan 2008 #2.621 origineel gepost door CarloZz @ Robbert-th-line :wub:wub:wub:wub:wub cheersking: Helemaal mee eens :wub:wub:wub En dat voor zijn eerste post
origineel gepost door CarloZz @ Robbert-th-line :wub:wub:wub:wub:wub cheersking: Helemaal mee eens :wub:wub:wub En dat voor zijn eerste post
C custom Loopt hier de deur plat 7 jan 2008 #2.630 Nette A.! De Corsa B van mijn vriendin, een 1.4 16v Sport origineel op de witte knippers en de velgen na
Nette A.! De Corsa B van mijn vriendin, een 1.4 16v Sport origineel op de witte knippers en de velgen na
T Trolletje Lid 7 jan 2008 #2.631 Inmiddels zonder wieldoppen maar wel wat hoger op de pootjes. Mijn Corsa 1700 D
N Nisje Lid 8 jan 2008 #2.633 Mijn nieuwe aanwinst! Nog lekker standaard nu, morgen embleemloos grilletje erin. Waarschijnlijk nog verlaging en een andere uitlaat.. Meer niet denk ik..
Mijn nieuwe aanwinst! Nog lekker standaard nu, morgen embleemloos grilletje erin. Waarschijnlijk nog verlaging en een andere uitlaat.. Meer niet denk ik..
L lady_M_online Komt weleens kijken 8 jan 2008 #2.634 Dat zeg je nu king: dan ben jij vast nog niet geïnfecteerd met het virus
N Nisje Lid 8 jan 2008 #2.635 origineel gepost door lady_M_online Dat zeg je nu king: dan ben jij vast nog niet geïnfecteerd met het virus Virus? Welk virus? :angel Ligt ook nog een boekje met als titel ' Haynes/Max Power Corsa; The Definitive Guide to Modifying' ergens in de kast.. Kan me herinneren dat daar ook nog leuke dingen in stonden king:
origineel gepost door lady_M_online Dat zeg je nu king: dan ben jij vast nog niet geïnfecteerd met het virus Virus? Welk virus? :angel Ligt ook nog een boekje met als titel ' Haynes/Max Power Corsa; The Definitive Guide to Modifying' ergens in de kast.. Kan me herinneren dat daar ook nog leuke dingen in stonden king:
A Alfred Komt hier geregeld 8 jan 2008 #2.636 Deze is wel echt helemaal über! :wors origineel gepost door cootje
C cleaned_tr Lid 10 jan 2008 #2.638 ik zal mijn corsake hier ook maar eens plaatsen zeker grtz. cleaned tr
P pipo Hoort bij de inboedel 10 jan 2008 #2.639 old en new style. maar allebei zeker vet. dan is mijn 4 deurs corsa toch maar een beetje gewoontjes hahaha
old en new style. maar allebei zeker vet. dan is mijn 4 deurs corsa toch maar een beetje gewoontjes hahaha