Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@Donny: ik kan niet lager vanwege de 2.0 16v. ik zou nog wel wat lager willen, maar omdat de 16v erg laag ligt met de stabistang, t carter en de uitlaatlijn.
de grondspeling (is op asfalt iets meer natuurlijk)
had ik met je over gebabbeld op opel power forum pipo
in me andere corsa (waar deze corsa compleet naar word overgebouwd) moet nog een nieuwe wielrand gelast worden, maar aangezien ik lager wil aan de achterkant moet ik even kijken hoe ik m ga aanpassen.
zou het een oplossing zijn om het binnenscherm los te houden van het buitenscherm, dan extreem uitrollen, en dan pas binnen en buitenscherm aan elkaar te hechten en de las af te plamuren e.d.?
dan kan je breder gaan als dat de boel aan elkaar zit lijkt mij, omdat je las een geul gaat trekken zeg maar. daar zit ie vast, dus die zal niet meebewegen met uitrollen.
heel ver hoeft ook weer niet, ik zit nu net op t randje met een vouw krijgen door t uitrollen met de huidige corsa, en dat gaat zonder aanlopen aan 1 kant..
de andere kant loop aan omdat er iemand zo leuk is geweest om mijn achterscherm te schaven tydens t parkeren.. dus die is teruggedrukt.