F Fearless Forumbewoner 30 sep 2007 #2.341 die kooi zit net voor de lichtschakelaar....kan je die nog bedienen zo?
V voss Komt weleens kijken 30 sep 2007 #2.342 Origineel gepost door Fearless die kooi zit net voor de lichtschakelaar....kan je die nog bedienen zo? ja dat kon nog. uit trekken voor de binnen verlichting was een ander verhaal.
Origineel gepost door Fearless die kooi zit net voor de lichtschakelaar....kan je die nog bedienen zo? ja dat kon nog. uit trekken voor de binnen verlichting was een ander verhaal.
F Fearless Forumbewoner 30 sep 2007 #2.343 extra schakelaartje er naast kan dan ja....maar het draaien wil dus wel..
C carboncorsa Post best veel 30 sep 2007 #2.344 Origineel gepost door voss Origineel gepost door Fearless die kooi zit net voor de lichtschakelaar....kan je die nog bedienen zo? ja dat kon nog. uit trekken voor de binnen verlichting was een ander verhaal. ik heb de zelfde kooi(alleen dan Alu Gepolijst) je kan prima bij de draaiknop.
Origineel gepost door voss Origineel gepost door Fearless die kooi zit net voor de lichtschakelaar....kan je die nog bedienen zo? ja dat kon nog. uit trekken voor de binnen verlichting was een ander verhaal. ik heb de zelfde kooi(alleen dan Alu Gepolijst) je kan prima bij de draaiknop.
C corsaboy Hoort bij de inboedel 30 sep 2007 #2.345 binnenverlichting dat is gewicht.. niet nodig bij het dragracen... hahahah
H Honza Komt weleens kijken 30 sep 2007 #2.346 Ook maar eens een foto van mijn Corsa... Swing stickers zijn er inmiddels wel vanaf Dus dan kan die eigenlijk wel bij het "dikke Corsa's" topic :thumbup
Ook maar eens een foto van mijn Corsa... Swing stickers zijn er inmiddels wel vanaf Dus dan kan die eigenlijk wel bij het "dikke Corsa's" topic :thumbup
H Honza Komt weleens kijken 30 sep 2007 #2.347 Origineel gepost door sw16v met of zonder de motor die er in zat? Blok wat erin zat, zit er nog steeds in... Af fabriek al :vertag
Origineel gepost door sw16v met of zonder de motor die er in zat? Blok wat erin zat, zit er nog steeds in... Af fabriek al :vertag
B Bart Hoedemaker Loopt hier de deur plat 30 sep 2007 #2.348 Op moment bezig met 45mm throttlebodies, welke nog een spruitstukje voor gefixt wordt ook wacht ik nog op de MSD 6 ontstekingsmodule.
Op moment bezig met 45mm throttlebodies, welke nog een spruitstukje voor gefixt wordt ook wacht ik nog op de MSD 6 ontstekingsmodule.
F Fearless Forumbewoner 1 okt 2007 #2.350 Das tenminste wel origineel die wielkasten zo en je bent van de roest af:thumbup
B Bart Hoedemaker Loopt hier de deur plat 1 okt 2007 #2.351 Beetje verzaagd Moet de randjes nog eens keertje afwerken. Maar vind dit mooier, dan wanneer het wiel helemaal in de kast verdwijnt. En dat ging ook niet Enigste waar die roest is het bekende plekje zoals je ziet op foto bij de deur
Beetje verzaagd Moet de randjes nog eens keertje afwerken. Maar vind dit mooier, dan wanneer het wiel helemaal in de kast verdwijnt. En dat ging ook niet Enigste waar die roest is het bekende plekje zoals je ziet op foto bij de deur
S Sarah Lid 5 okt 2007 #2.352 Nog eens een update aan mijn corsa'tje. Mijn ramen laten tinten. 95%, geen geplakte folie maar het is gebrand. Valt supergoed mee in het donker. Je kan er nog net doorkijken (naargelang waar je staat)... Dus ik ben content Foto's:
Nog eens een update aan mijn corsa'tje. Mijn ramen laten tinten. 95%, geen geplakte folie maar het is gebrand. Valt supergoed mee in het donker. Je kan er nog net doorkijken (naargelang waar je staat)... Dus ik ben content Foto's:
F freek corsa Hoort bij de inboedel 6 okt 2007 #2.353 vandaag even verlaagd en andere velgjes gemonteerd :wub jammer dat ik er nog niet mee kan rijden dus heb ik nu eerst de orginele 13 inch maar weer gemonteerd.
vandaag even verlaagd en andere velgjes gemonteerd :wub jammer dat ik er nog niet mee kan rijden dus heb ik nu eerst de orginele 13 inch maar weer gemonteerd.
M mayhem Hoort bij de inboedel 6 okt 2007 #2.354 beetje mijn kont zo freek:wub:wub enkel zilver/grys ipv zwart
F freek corsa Hoort bij de inboedel 6 okt 2007 #2.355 waar staan jou foto's dan ? ben wel benieuwd :wub
J Jorizimo Komt weleens kijken 8 okt 2007 #2.358 Met welke set heb je hem verlaagd Freek?? Want hij kan eigleijk niet meer inveren, of wel? En wat zijn de maten van de velgen en banden? Staat wel echt super zo!
Met welke set heb je hem verlaagd Freek?? Want hij kan eigleijk niet meer inveren, of wel? En wat zijn de maten van de velgen en banden? Staat wel echt super zo!
F Famous Post best veel 8 okt 2007 #2.360 Origineel gepost door Sarah Nog eens een update aan mijn corsa'tje. Mijn ramen laten tinten. 95%, geen geplakte folie maar het is gebrand. Valt supergoed mee in het donker. Je kan er nog net doorkijken (naargelang waar je staat)... Dus ik ben content Foto's: Staat goed zo Sarah! :thumbup Op de laatste foto is inderdaad nog goed doorheen te kijken
Origineel gepost door Sarah Nog eens een update aan mijn corsa'tje. Mijn ramen laten tinten. 95%, geen geplakte folie maar het is gebrand. Valt supergoed mee in het donker. Je kan er nog net doorkijken (naargelang waar je staat)... Dus ik ben content Foto's: Staat goed zo Sarah! :thumbup Op de laatste foto is inderdaad nog goed doorheen te kijken