Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik zal niet zeggen overal maar het komt zelden voor dat ik ergens niet overheen kom.. laatst in sevenum meeting, lommel meeting, alles gras. en toch het hele terein over kunnen komen zonder problemen. het veert niet meer he. vooruit gaat prima alleen achteruit is kut dan blijft ie nogal hangen als ik niet uit kijk
jahoor is prima in te kijken. het is wel wennen maar je ziet er net zo veel of misschien wel meer in als in de originele van een corsa b.. 50 euro mag je ze hebben ik heb al andere gekocht vandaar. als ze weg zijn heb ik een goede reden om er eindelijk aan te beginnen
ziet er ook netjes uit voss.. mooie kooi trouwens.. ( jarloers ) heb je niet een paar foto's van de binnenkant toevallig? ben ook bezig met een kooi weet alleen niet precies hoe deze er dan in gaat komen. heb het nog nooit in het echt gezien. 1 ding is zeker geen half werk de kooi moet compleet
ziet er ook netjes uit voss.. mooie kooi trouwens.. ( jarloers ) heb je niet een paar foto's van de binnenkant toevallig? ben ook bezig met een kooi weet alleen niet precies hoe deze er dan in gaat komen. heb het nog nooit in het echt gezien. 1 ding is zeker geen half werk de kooi moet compleet
kooi is er inmiddels uit.
maar ik heb nog wel wat foto's voor je.
en zo staat hij er nu bij:
ziet er super uit!! echt mooi! bedankt voor de kooi foto's..