I IceFreak Post best veel 24 aug 2007 #2.263 Rijbewijs is binnen, dus dit is voor enige tijd 'mijn' corsa :thumbup En nog eentje met m'n meissie :wub:wub Rijd toch erg fijn zo'n Opel
Rijbewijs is binnen, dus dit is voor enige tijd 'mijn' corsa :thumbup En nog eentje met m'n meissie :wub:wub Rijd toch erg fijn zo'n Opel
C Corsa_B_66 Post best veel 25 aug 2007 #2.266 :jerry Origineel gepost door kadett-supreme mooie "koplampen"....
I IceFreak Post best veel 25 aug 2007 #2.267 Origineel gepost door kadett-supreme mooie "koplampen".... Zijn orgineel hé :jerry:jerry
W wagnas Loopt hier de deur plat 26 aug 2007 #2.268 Origineel gepost door kadett-supreme mooie "koplampen".... De bumpers maken meer indruk.
T toppertheo Komt weleens kijken 26 aug 2007 #2.271 mijn crossa zonder dikke bumper of mooie koplampen
H Hakkie Post best veel 27 aug 2007 #2.273 Had Afgelopen week me verlagingsveren opgeknapt(Gespoten etc.) Gister er ondergemaaktking: :thumbup
K kadett-supreme Post best veel 28 aug 2007 #2.274 sow dat staat 'm goed rick... krijg zelfs 'n beetje spijt dat ik 'm verkocht heb...... (als ik dat al niet had...) :wub:wub:wors
sow dat staat 'm goed rick... krijg zelfs 'n beetje spijt dat ik 'm verkocht heb...... (als ik dat al niet had...) :wub:wub:wors
C Corsagek Lid 28 aug 2007 #2.276 De TR is klaar. Niet te opvallend maar wel een leuke dagelijkse auto!
B Bart Hoedemaker Loopt hier de deur plat 29 aug 2007 #2.278 Die andere velgen doen al een hele hoop aan het uiterlijk:wors
E emilio3333 Lid 29 aug 2007 #2.279 Mooi geworden die Corsa Hakkie!!! Maare begrijp ik nu goed dat je je witte Corsa ook houdt?
H Hakkie Post best veel 30 aug 2007 #2.280 Origineel gepost door emilio3333 Mooi geworden die Corsa Hakkie!!! Maare begrijp ik nu goed dat je je witte Corsa ook houdt? Dank u , nee helaas heb ik die witte ongeveer 3 weken terug al weggedaan :cry hij was zo verrot dat die niet meer door de apk zou komen , en zelfs het eigenlijk te gevaarlijk werd om er mee te rijden. Maar gelukkig heb ik deze schitterende corsa kunnen kopen:wub :wors Waar ik zeer zuinig op ben en ik de komende jaren weer lekker mee kan rijden
Origineel gepost door emilio3333 Mooi geworden die Corsa Hakkie!!! Maare begrijp ik nu goed dat je je witte Corsa ook houdt? Dank u , nee helaas heb ik die witte ongeveer 3 weken terug al weggedaan :cry hij was zo verrot dat die niet meer door de apk zou komen , en zelfs het eigenlijk te gevaarlijk werd om er mee te rijden. Maar gelukkig heb ik deze schitterende corsa kunnen kopen:wub :wors Waar ik zeer zuinig op ben en ik de komende jaren weer lekker mee kan rijden