Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Haha, dankje...Inderdaad, met mij in de buurt moet je oppassen, anders rijd ik zo een deuk in je Corsa, mijne is toch wel totalloss, en die van jou tja, dat word schade :swear:wtf:vertag lol...geintje moet toch kunnen mannen?
Maar zit jij in Velp op school? Larenstein dan zeker? Ik nu 2e jaars BNB, tijdelijk HEAO in Arnhem!
Wacht, ik heb jij vanmiddag zien rijden! Ja naar HEAO ga ik meestal wel met de auto geen zin om te fietsen, en auto is natuurlijk relaxter...Je heb wel mooi autootje Zag er wel goed uit! We zien elkaar dan vast wel keer rijden
Haha, naja stilstaan rijden, weet niet precies. Zei nog tegen vriend van me: Even opzoeken op het forum Thuis! Corsa A Rood dus..Lelijk, enz enz maar word wel mooi uiteindelijk hoop ik dan..
Ik kom hier toch ook al een tijdje rondkijken en dus kom ik mijn corsatje ook maar eens even voorstellen, het is een 1.2 16v van 1999 ... hoop dat het jullie bevalt
Ik kom hier toch ook al een tijdje rondkijken en dus kom ik mijn corsatje ook maar eens even voorstellen, het is een 1.2 16v van 1999 ... hoop dat het jullie bevalt
de laatste foto is die samen met mijn broer zijn gsi die is inmiddels ook al weer verkocht en heet nu een witte kadett uit de jaren 70 een coupe met een 2.2 injectie motor er in maar foto's komen ook nog samen met mijn corsa
@Moniekske: als je op photobucket de onderste regel pakt die onder de foto staat, dat is de regel met:
dan staan je foto's direct op het forum.
leuk corsa'tje, leg je deze ook zo laag?:wors
Origineel gepost door Moniekske
Dit is mijn corsa. Ik heb deze auto nou vanaf november denk ik.
eerst dat ik een rode corsa die asociaal laag was. dit is die foto van mijn vorige auto.
Ik heb die rode weg gedaan omdat die kei sloom was (was maar een 1.2)
nu heb ik deze zwarte en ook een beetje sneller.
veel kijk plezier
de laatste foto is die samen met mijn broer zijn gsi die is inmiddels ook al weer verkocht en heet nu een witte kadett uit de jaren 70 een coupe met een 2.2 injectie motor er in maar foto's komen ook nog samen met mijn corsa
Origineel gepost door Moniekske
je moet de bovenste tekest maar even lezene ne dan deze foto's kijken