Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Als je goed kijkt zie je mijn nieuwe tuningsartikel tegen de achteruit
Links zie je mijn hobby...ongeveer 1.5 jaar terug een frame gekregen van een puch maxi...Uitlaat buis er tussen gelast...wielen gekocht...en laten coaten.
Tis de bedoeling dat er een sprintwaardig blok onder komt, met een schijfrem voorop en dan meedoen aan de brommersprints..
Heb er al meer dan 1000 euro in gestoken, achteraf zonde eigenlijk...stak het liever in de auto nu
Als je goed kijkt zie je mijn nieuwe tuningsartikel tegen de achteruit
Links zie je mijn hobby...ongeveer 1.5 jaar terug een frame gekregen van een puch maxi...Uitlaat buis er tussen gelast...wielen gekocht...en laten coaten.
Tis de bedoeling dat er een sprintwaardig blok onder komt, met een schijfrem voorop en dan meedoen aan de brommersprints..
Heb er al meer dan 1000 euro in gestoken, achteraf zonde eigenlijk...stak het liever in de auto nu
Ook leuke hobby he, sprint brommers heb zelf ook een sprinter een honda mb 50 cc.