F Fearless Forumbewoner 15 jan 2006 #941 :kewlpics Mooie auto en een mooie garage bij 't huis!!!:thumbup
X X-TweeTy-X Komt weleens kijken 15 jan 2006 #943 zal komend weekend nieuwe foto's gaan plaatsen van mijn crossa. na een maand of 4 binnen op de brug "under construction" te hebben gestaan word ie dinsdag naar de spuiter gebracht
zal komend weekend nieuwe foto's gaan plaatsen van mijn crossa. na een maand of 4 binnen op de brug "under construction" te hebben gestaan word ie dinsdag naar de spuiter gebracht
D Dark Vision Lid 16 jan 2006 #945 @ nac: damzzzz echt mega vette corsa!! :vertag:wub:wub lekker laag en dikke velgen! :wub:kewlpics:thumbup
@ nac: damzzzz echt mega vette corsa!! :vertag:wub:wub lekker laag en dikke velgen! :wub:kewlpics:thumbup
S sandro Lid 16 jan 2006 #946 Origineel gepost door NOVA-1.2? Bekende velgen, toevallig van hans geweest (vectraman)? Jij mag niet meer raden:thumbup
Origineel gepost door NOVA-1.2? Bekende velgen, toevallig van hans geweest (vectraman)? Jij mag niet meer raden:thumbup
X X-TweeTy-X Komt weleens kijken 18 jan 2006 #947 hmmm kan nu alleen nog ff deze plaatsen zo zag mn corsa er vd zomer nog uit op summer edition zo stond ie dr vd week nog bij ik hoop zondag foto's te kunnen plaatsen dat ie in zn nieuwe kleur zit
hmmm kan nu alleen nog ff deze plaatsen zo zag mn corsa er vd zomer nog uit op summer edition zo stond ie dr vd week nog bij ik hoop zondag foto's te kunnen plaatsen dat ie in zn nieuwe kleur zit
S speedbullit Lid 18 jan 2006 #950 hier is mijn baby nog niet helemaal klaar maar al wel gespoten en opgebouwd moet alleen nog puntjes op i zetten specs: c16sei schroefset van h&r open luchtfilter en alleen twee voorstoelen nieuwe achterschermen strakke achterklep slot R deur verwijdert schuif kanteldakje
hier is mijn baby nog niet helemaal klaar maar al wel gespoten en opgebouwd moet alleen nog puntjes op i zetten specs: c16sei schroefset van h&r open luchtfilter en alleen twee voorstoelen nieuwe achterschermen strakke achterklep slot R deur verwijdert schuif kanteldakje
S speedbullit Lid 18 jan 2006 #951 ^is nog een under construction A corsa maar wel een goeie en roest vrije alleen geen apk meer maar ja ik rij er ook niet mee (nog)
^is nog een under construction A corsa maar wel een goeie en roest vrije alleen geen apk meer maar ja ik rij er ook niet mee (nog)
F FREAK111 Lid 19 jan 2006 #952 :wtf:kewlpicsDHAMMMMn!!!vette corsa's man:wubiedereen ga zo door met wat jullie doenIk ben nieuw op de forum en corsa loos
:wtf:kewlpicsDHAMMMMn!!!vette corsa's man:wubiedereen ga zo door met wat jullie doenIk ben nieuw op de forum en corsa loos
C corsaboy Hoort bij de inboedel 19 jan 2006 #953 dammm wil ik net je foto's online gaan zetten xander. dammit hahahah
B bladeofdarkness Komt weleens kijken 19 jan 2006 #955 ziet er zeker leuk uit :thumbup enne nou de velgjes nog...toch? mooi 13 of 14 duims staat 'm goed :thumbup
ziet er zeker leuk uit :thumbup enne nou de velgjes nog...toch? mooi 13 of 14 duims staat 'm goed :thumbup
N NOVA-1.2 Komt weleens kijken 19 jan 2006 #956 @speedbullit : Vertel ons van jou puntjes op de i witte achterlichtjes ?
V voss Komt weleens kijken 20 jan 2006 #958 Origineel gepost door speedbullit hier is mijn baby nog niet helemaal klaar maar al wel gespoten en opgebouwd moet alleen nog puntjes op i zetten specs: c16sei schroefset van h&r open luchtfilter en alleen twee voorstoelen nieuwe achterschermen strakke achterklep slot R deur verwijdert schuif kanteldakje Er rijd een spook fietser o pde 3de foto voor bij
Origineel gepost door speedbullit hier is mijn baby nog niet helemaal klaar maar al wel gespoten en opgebouwd moet alleen nog puntjes op i zetten specs: c16sei schroefset van h&r open luchtfilter en alleen twee voorstoelen nieuwe achterschermen strakke achterklep slot R deur verwijdert schuif kanteldakje Er rijd een spook fietser o pde 3de foto voor bij
N NOVA-1.2 Komt weleens kijken 20 jan 2006 #960 jeeej en nog eentje: de passagiersstoel recht zetten :hmmz