K killer Komt weleens kijken 28 nov 2004 #43 fotos van de mijne: http://members.lycos.nl/melvinnecer/corsa.htm hier is hij nog in de ombouw face en hij ligt momenteel weer helemaal uit elkaar dus volgend jaar komen de goede fotos pas gr. killer:sleeping
fotos van de mijne: http://members.lycos.nl/melvinnecer/corsa.htm hier is hij nog in de ombouw face en hij ligt momenteel weer helemaal uit elkaar dus volgend jaar komen de goede fotos pas gr. killer:sleeping
C crossa Lid 28 nov 2004 #46 Oorspronkelijk gepost door carboncorsa netjes @crossa ziet er weer gelikt uit man...king: Thanks man! Bakkie van jou blijft ook zwaar vetjes!!
Oorspronkelijk gepost door carboncorsa netjes @crossa ziet er weer gelikt uit man...king: Thanks man! Bakkie van jou blijft ook zwaar vetjes!!
E Ed Lid 28 nov 2004 #49 Oorspronkelijk gepost door killer fotos van de mijne: http://members.lycos.nl/melvinnecer/corsa.htm hier is hij nog in de ombouw face en hij ligt momenteel weer helemaal uit elkaar dus volgend jaar komen de goede fotos pas gr. killer:sleeping die achterspoiler maak het echt af.... hij is echt vet.. Ed
Oorspronkelijk gepost door killer fotos van de mijne: http://members.lycos.nl/melvinnecer/corsa.htm hier is hij nog in de ombouw face en hij ligt momenteel weer helemaal uit elkaar dus volgend jaar komen de goede fotos pas gr. killer:sleeping die achterspoiler maak het echt af.... hij is echt vet.. Ed
E Ed Lid 28 nov 2004 #51 Oorspronkelijk gepost door killer thanks blijft eens wat anders gr. killer:sleeping idd maar echt vet gewoon :wors alleen nu nog een kleurtje geven die auto...of niet ?? Ed
Oorspronkelijk gepost door killer thanks blijft eens wat anders gr. killer:sleeping idd maar echt vet gewoon :wors alleen nu nog een kleurtje geven die auto...of niet ?? Ed
K killer Komt weleens kijken 28 nov 2004 #52 ja maar eerst de helew carroserie doorlassen, rolkooi erin lassen, nieuwe dorpels erin, en de wielkasten uitbouwen en dan word hij weer mooi grijzig gespoten:wub gr. killer:sleeping
ja maar eerst de helew carroserie doorlassen, rolkooi erin lassen, nieuwe dorpels erin, en de wielkasten uitbouwen en dan word hij weer mooi grijzig gespoten:wub gr. killer:sleeping
E Ed Lid 29 nov 2004 #53 Oorspronkelijk gepost door killer ja maar eerst de helew carroserie doorlassen, rolkooi erin lassen, nieuwe dorpels erin, en de wielkasten uitbouwen en dan word hij weer mooi grijzig gespoten:wub gr. killer:sleeping Mooi werk :wors vin hem echt de vetste corsa met kont Ed
Oorspronkelijk gepost door killer ja maar eerst de helew carroserie doorlassen, rolkooi erin lassen, nieuwe dorpels erin, en de wielkasten uitbouwen en dan word hij weer mooi grijzig gespoten:wub gr. killer:sleeping Mooi werk :wors vin hem echt de vetste corsa met kont Ed
M MB1 Lid 30 nov 2004 #54 Ben een beetje laat, maar dit is mijn dus Corsa. En hier nog een klein filmpje waar ik nog mee bezig ben. Maar ja ik zit nog op Corsa C te wachten voor wat meer filmpjes en foto's. En dan kan ik nog wat meer foto's laten zien. FILMPJE
Ben een beetje laat, maar dit is mijn dus Corsa. En hier nog een klein filmpje waar ik nog mee bezig ben. Maar ja ik zit nog op Corsa C te wachten voor wat meer filmpjes en foto's. En dan kan ik nog wat meer foto's laten zien. FILMPJE
S speedy corsales Lid 30 nov 2004 #56 Hier een paar foto's van mijn crossa's Mijn andere corsa toen hij nog heel was
C carboncorsa Post best veel 30 nov 2004 #57 ziet er strak uit....zo laten niet te veel poespas meer:thumbup
C corsaagsi Komt hier geregeld 30 nov 2004 #58 Ja Jeroen, jou B blijft de mooiste (vind ik dan) hou je deze velgen eronder?? (zou ik wel doen) enum ga je nog eens bezig met de A? Mazzel!!
Ja Jeroen, jou B blijft de mooiste (vind ik dan) hou je deze velgen eronder?? (zou ik wel doen) enum ga je nog eens bezig met de A? Mazzel!!
R Road-Runner Lid 30 nov 2004 #59 Oorspronkelijk gepost door Spijkcity Dit is mijn corsa a Zow!!!! echt een mooie wagen :thumbup:thumbup:thumbup Heb altijd al willen hebben, nee hoor Diem echt een toffe wagen:thumbup:thumbup
Oorspronkelijk gepost door Spijkcity Dit is mijn corsa a Zow!!!! echt een mooie wagen :thumbup:thumbup:thumbup Heb altijd al willen hebben, nee hoor Diem echt een toffe wagen:thumbup:thumbup