Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hier de foto van de mijne van toen ik hem kocht. Een volledig dealer onderhouden 1.2 B corsa van eind 1999. Zowel van binnen als buiten in haat nieuw staat. Voor een 1ste wagen goed zat. En zelfs voor een 1.2 veraste het me nog hoe makkelijk hij nog 1.4 auto,s achterna vliegt maar het verbruik van 1 op 12 zo gemiddeld veel al wel binnen door is er ook na
Geen idee haha. Maar kan hem zo vol naar de bodem intrappen. Zonder dat je hem enige tegendruk voel geven. Dat is bij de nieuwe 107 van een klasgenoot op toeren al snel iets minder
@knerry wrote:Ik krijg ook nooit grootlicht van tegenliggers... lichtbeeld is perfect en verblind absoluut niet... wordt anders als je reflectorlampen gebruikt... deze aftermarket units hebben elipsoide lenzen waardoor het licht goed gebundeld wordt...
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Vind jou handgreep op je achterklep van je GSI wel cool in de kleur van je auto heb je daarover een PB'tje gestuurd :thumb gr, Har Opel