V Vipertjegts Post best veel 1 mei 2010 #4.242 origineel gepost door djz hoe weet jij dat Vrij simpel: Quote: Datum aanvang laatste tenaamstelling 24-04-2010 Maar net bakkie hoor.
origineel gepost door djz hoe weet jij dat Vrij simpel: Quote: Datum aanvang laatste tenaamstelling 24-04-2010 Maar net bakkie hoor.
D djz Komt weleens kijken 1 mei 2010 #4.243 gelijk ff gekeeken op rdw hahahahahaha dus hij kan niet doorgaan als 14i
M michiel026 Komt hier geregeld 1 mei 2010 #4.244 origineel gepost door Ardenblue origineel gepost door djz hier ook mijn corsatje Dik a`tje! idd die is gewoon dik:agent
origineel gepost door Ardenblue origineel gepost door djz hier ook mijn corsatje Dik a`tje! idd die is gewoon dik:agent
O Orang-pinda Post best veel 2 mei 2010 #4.245 origineel gepost door djz gelijk ff gekeeken op rdw hahahahahaha dus hij kan niet doorgaan als 14i Deze Corsa A c20xe (op kenteken) stond te koop op Marktplaats en op dit forum. Vandaar..:thumbup Mooi ding!
origineel gepost door djz gelijk ff gekeeken op rdw hahahahahaha dus hij kan niet doorgaan als 14i Deze Corsa A c20xe (op kenteken) stond te koop op Marktplaats en op dit forum. Vandaar..:thumbup Mooi ding!
D djz Komt weleens kijken 2 mei 2010 #4.246 dat is deze dus,maar zitten wel wat rotte plekken in hoog,maar komt goed
N noogy2000 Post best veel 3 mei 2010 #4.248 origineel gepost door RB.C-GSI Mijn Corsa´tje gister in De Meern thanks to Markie voor de foto. Mooie corsa! toevallig wat meer ffoto's voorhanden? gr jeroen
origineel gepost door RB.C-GSI Mijn Corsa´tje gister in De Meern thanks to Markie voor de foto. Mooie corsa! toevallig wat meer ffoto's voorhanden? gr jeroen
W wessaa Komt hier geregeld 3 mei 2010 #4.249 origineel gepost door noogy2000 origineel gepost door RB.C-GSI Mijn Corsa´tje gister in De Meern thanks to Markie voor de foto. Mooie corsa! toevallig wat meer ffoto's voorhanden? gr jeroen u roept, wij draaien:jerry
origineel gepost door noogy2000 origineel gepost door RB.C-GSI Mijn Corsa´tje gister in De Meern thanks to Markie voor de foto. Mooie corsa! toevallig wat meer ffoto's voorhanden? gr jeroen u roept, wij draaien:jerry
R RB.C-GSI Komt weleens kijken 3 mei 2010 #4.250 Dat issie idd, thanks wessaa. Inmiddels ligt ie voor 1 cm lager.
N noogy2000 Post best veel 3 mei 2010 #4.251 @RB.C-GSI: Prachtige wagen.. heb je interesse in een fotoshoot van je auto door mij? Bedankt voor het plaatsen van de extra foto's en de pm! :wors
@RB.C-GSI: Prachtige wagen.. heb je interesse in een fotoshoot van je auto door mij? Bedankt voor het plaatsen van de extra foto's en de pm! :wors
R RB.C-GSI Komt weleens kijken 3 mei 2010 #4.252 Is misschien wel een keer leuk Jeroen (heb je foto's bekeken, één voor één erg mooi)
S Stornie Komt weleens kijken 4 mei 2010 #4.253 origineel gepost door noogy2000 origineel gepost door RB.C-GSI Mijn Corsa´tje gister in De Meern thanks to Markie voor de foto. Mooie corsa! toevallig wat meer ffoto's voorhanden? gr jeroen Nog ééntje erbij Strakke D Ruud!!
origineel gepost door noogy2000 origineel gepost door RB.C-GSI Mijn Corsa´tje gister in De Meern thanks to Markie voor de foto. Mooie corsa! toevallig wat meer ffoto's voorhanden? gr jeroen Nog ééntje erbij Strakke D Ruud!!
A Alfred Komt hier geregeld 5 mei 2010 #4.254 origineel gepost door noogy2000 origineel gepost door RB.C-GSI Mijn Corsa´tje gister in De Meern thanks to Markie voor de foto. Mooie corsa! toevallig wat meer ffoto's voorhanden? gr jeroen RH ZW6?? :wub Prachtige Corsa iig! :kewlpics
origineel gepost door noogy2000 origineel gepost door RB.C-GSI Mijn Corsa´tje gister in De Meern thanks to Markie voor de foto. Mooie corsa! toevallig wat meer ffoto's voorhanden? gr jeroen RH ZW6?? :wub Prachtige Corsa iig! :kewlpics
M mayhem Hoort bij de inboedel 6 mei 2010 #4.257 zaten die wielen vroeger toevallig onder een blauwe B 1200? bekende look zo.
N noogy2000 Post best veel 7 mei 2010 #4.259 origineel gepost door EelcoJJ zoals mijne er nu bij staat. zo die is al behoorlijk dik aan het worden co! nog meer plannen mee? gr jeroen
origineel gepost door EelcoJJ zoals mijne er nu bij staat. zo die is al behoorlijk dik aan het worden co! nog meer plannen mee? gr jeroen
R Robskee Komt weleens kijken 7 mei 2010 #4.260 Ziet er idd netjes uit! Bijna dezelfde velgen als ik heb, alleen de mijne moet nog omlaag