C crossagek Loopt hier de deur plat 7 apr 2010 #4.181 mijn ( hobby/ project ) gezinswagen : en mijn hobby auto met nieuwe koplampies :
G geffuhboy Lid 8 apr 2010 #4.183 Quote: origineel gepost door edjes @ KADETT91: Heb je er een MID in zitten?? Gaaf. wil ik ook. nu zit er nog een TID in!!! wat is het verschil of functie van een tid of mid :wtf groet nick
Quote: origineel gepost door edjes @ KADETT91: Heb je er een MID in zitten?? Gaaf. wil ik ook. nu zit er nog een TID in!!! wat is het verschil of functie van een tid of mid :wtf groet nick
I icecold Post best veel 11 apr 2010 #4.187 mijn corsa's er ook een bijzetten corsa tr 1.2s bouwjaar 1984 corsa d 1.7 cdti bouwjaar 2008
T The Nazgul Lid 12 apr 2010 #4.189 Wat nieuwe foto's van me auto ..... De achterkant van de auto !!!
S SRLandgraaf Komt hier geregeld 12 apr 2010 #4.191 hier een paar van de mijne By arklandgraaf, shot with HTC HD2 T8585 at 2010-04-12 By arklandgraaf, shot with Canon PowerShot SX200 IS at 2010-04-12
hier een paar van de mijne By arklandgraaf, shot with HTC HD2 T8585 at 2010-04-12 By arklandgraaf, shot with Canon PowerShot SX200 IS at 2010-04-12
S sjappie0162 Komt weleens kijken 12 apr 2010 #4.193 staan weer hele mooie exemplaren tussen :wors @ SRLandgraaf : goeie keus met velgen :thumbup staan hem goed ! Mijn corsa ook maar uit ze winterslaap getrokken :angel
staan weer hele mooie exemplaren tussen :wors @ SRLandgraaf : goeie keus met velgen :thumbup staan hem goed ! Mijn corsa ook maar uit ze winterslaap getrokken :angel
A AkUzA_TetSuo Post best veel 12 apr 2010 #4.194 :worsKeep them nice Corsa's Comin':wors @SRLandgraaf: Ehm Nick:angel....wat lees ik op jouw voorruit?:hmmz @Corsa_Lunatic: Nice.....Winterslaap deed hem goed:wors
:worsKeep them nice Corsa's Comin':wors @SRLandgraaf: Ehm Nick:angel....wat lees ik op jouw voorruit?:hmmz @Corsa_Lunatic: Nice.....Winterslaap deed hem goed:wors
A Aapje Hoort bij de inboedel 12 apr 2010 #4.195 Paar foto's: Keertje met de zomer de keien vanger weer steenslag vrij maken denk ik :+ Bruine plekjes worden nu wel heel erg dominant te zien
Paar foto's: Keertje met de zomer de keien vanger weer steenslag vrij maken denk ik :+ Bruine plekjes worden nu wel heel erg dominant te zien
A AkUzA_TetSuo Post best veel 12 apr 2010 #4.196 @ Aapje: Mooi gedaan met die zonnekleppen. Zijn die van 'n Omega, ofzo? Groeten TetSuo
A Aapje Hoort bij de inboedel 12 apr 2010 #4.197 origineel gepost door AkUzA_TetSuo @ Aapje: Mooi gedaan met die zonnekleppen. Zijn die van 'n Omega, ofzo? Groeten TetSuo Corsa A3 Joy gok ik, interieur model/bekleding is van een joy sport oid..
origineel gepost door AkUzA_TetSuo @ Aapje: Mooi gedaan met die zonnekleppen. Zijn die van 'n Omega, ofzo? Groeten TetSuo Corsa A3 Joy gok ik, interieur model/bekleding is van een joy sport oid..
A AkUzA_TetSuo Post best veel 13 apr 2010 #4.198 @Aapje: Oh okay, dus die zitten in een Corsa A3 Joy/Sport? Thnx voor de tip, zitten niet in een 96er GSI. Zal ze voor m'n meissie gaan zoeken:angel
@Aapje: Oh okay, dus die zitten in een Corsa A3 Joy/Sport? Thnx voor de tip, zitten niet in een 96er GSI. Zal ze voor m'n meissie gaan zoeken:angel
A Alfred Komt hier geregeld 13 apr 2010 #4.199 Klopt, iig Corsa A3 Joy Sport. Ik had ze er ook in. Zitten nu in m'n Michalak.