Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ziet er goed uit bas :thumbup en ik hou trouwens toch me corsatje, en steek er geen euro meer in kwa modden, ben bezig voor eigen huisje dusja dan gaat ff op een lager plan
thnx man. toch maar wel? ik ben nu ook aan het kijken voor een huisje. ga morgen een bod uitbrengen. maar heb wel al geld aan de kant gelegd om in december de lumma kit te kopen :jerry
thnx man. toch maar wel? ik ben nu ook aan het kijken voor een huisje. ga morgen een bod uitbrengen. maar heb wel al geld aan de kant gelegd om in december de lumma kit te kopen :jerry
dezelfde kit als die ik op mijn auto heb ???
helemaal compleet zit deze op een 3000 euro oh ja en dan moet ie nog gespoten worden
Maar daarom ook minder geld voor de Corsa over ...
Mja die deal kon ook niet waar zijn hahaha, maargoed het was een mooi lokkertje ...en heb toch even proef gereden in die slome D
Waarom coupe? Minder km's! ....luxer ......ehh tja .....ik kan niet nieuwer zeggen omdat ie bijna 3jaar ouder is, maar als er zo weinig mee gereden is .......je snapt t wel
dezelfde kit als die ik op mijn auto heb ???
helemaal compleet zit deze op een 3000 euro oh ja en dan moet ie nog gespoten worden
Hoe kom je aan die prijs?...
Ik kom maar op de helft ?
ik zal morgen het lijstje even maken waar de lumma kit uit bestaat , ik heb hem nu compleet op mijn auto zitten en ik kan je wel vertellen dat die 3000 euro nog laag geschat is
als ik over de lumma kit praat bedoel ik ook de complete kit he , dus uitlaatsysteem e.d ook meegerekend . mijn lumma einddemper ( L+R systeem ) kost al 476 euro ex btw , maar dan heb je wel rvs , dus ik hoef niet weer in ieder geval
Ziet er goed uit bas :thumbup en ik hou trouwens toch me corsatje, en steek er geen euro meer in kwa modden, ben bezig voor eigen huisje dusja dan gaat ff op een lager plan .
Sjonge wat een Naapers joh :jerry:jerry
Nouw sins dat ik die 4 maanden nu op me zelf woon, kan ik niks meer voor de corsa kopen wel jammer, nu is het weer afwachten op het vakantie geld
Ziet er goed uit bas :thumbup en ik hou trouwens toch me corsatje, en steek er geen euro meer in kwa modden, ben bezig voor eigen huisje dusja dan gaat ff op een lager plan .
Sjonge wat een Naapers joh :jerry:jerry
Nouw sins dat ik die 4 maanden nu op me zelf woon, kan ik niks meer voor de corsa kopen wel jammer, nu is het weer afwachten op het vakantie geld
hahaha ja sorry man
ja daar ben ik ook bang voor daarom heb ik nu alvast gespaard voor die kit, en dan is ie wel zo'n beetje af eigenlijk :angel
@ Crossagek: ik vind dat lelijk ja. De voorkant sowiezo. Achterkant valt nog mee. Maar naar mijn mening horen 4 uitlaten alleen onder een dikke excoot (ferrari enz).