Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
En ik vond het wel een leuk bericht zo bij de 1000e post, maar ik ben wezen kijken voor een subara impreza 2.0 gt turbo 211 pk.. wil wat groters eigelijk en toch iets snellers
En ik vond het wel een leuk bericht zo bij de 1000e post, maar ik ben wezen kijken voor een subara impreza 2.0 gt turbo 211 pk.. wil wat groters eigelijk en toch iets snellers
9j rondom idd en et weet ik niet, rond de 21 denk ik zijn afgedraaid en komen van een golf 2 met airride vandaar afgedraaid. Heb nu achter nog een spoorverbreder van 5 mm en voor 3 mm anders kwamen de spaken tegen mijn remklauw.
Zou er iemand zo aardig voor mij willen zijn en een foto willen maken van de zekeringen box? Het is namelijk zo ik heb geen flauw idee waar ik de relay van de mistlampen voor moet plaatsten. Het gaat er dus om een corsa met mistlampen voor.
thnx man.
zozo... een impreza? die zijn ook niet verkeerd. zou wel jammer zijn man. :cry
maar als je iets groters en snellers wilt, er zijn toch genoeg OPC's te koop?
Eindelijk, geblindeerd. Resultaat mag er wezen vind ik:
ziet er goed uit gozer
ik heb slecht nieuws,moet me achterraam opnieuw laten doenGRRR had vrijdag een tv opgehaald en precies die punt zat tegen me raam aan en nu is er een stukje vanaf en een groote streep op het folie:fy1