Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb een huis toegewezen waar ik heel blij met ben omdat ik al jaren aan het zoeken ben en ingeschreven staat
Maar nu moet ik daar geld voor hebben duss ik moest kiezen voor de demper of de angel eyes dus heb voor de angel eyes gekozen helaas zal de demper dan niet doorgaan...maar komt zeker wel eronder maar nu niet
huh, echt vet vaag. Maar zie ik het nu goed dat er links een klein deukje of iets dergelijks te zien is? Miss dat de spanning op het oppervlak te groot is geworden bij dat deukje en dat het daarom is gaan afbladeren?
Zo dat is een zure beffer zeg hoe staat het ervoor met mijn/jouw xenon ?
ja het is echt klote man. ga van de week als ik vrij heb maar ff naar een schade bedrijf kijken wat ze zeggen.
de xenon zit er nog niet in. heb nog geen tijd gehad. en die maat van me die gaat helpen moet ook nog ff een gaatje zoeken in ze agenda. maar hoop het voor de 22ste er wel in te hebben