tjah, ik weet niet wat voor camera je nu hebt, maar in jou geval is het puur een kwestie van je iso omhoog, of je camera niet voor je houden. Het is echt rare ontwikkeling, dat iedereen door een schermpje kijkt, hierdoor houdt je je camera voor je uit, en dat is nooit stevig genoeg! zeker als het licht minder wordt gaat de sluitertijd omhoog en dus krijgt je meer trillingen. Toevallig is fotografie een hobby van mij.
Mocht je trouwens voor een andere gaan, laat je dan geen spiegel reflex aanpraten. dit zijn prima apparaten, maar met 1 lens heb je nog niets, dus moet je lensen er bij kopen, en als je een beetje kwaliteit wilt zijn die duurder dan de camera! en als je een foto maakt moet je die weer bewerken. Dus het is wel mooi, maar je moet er wel echt voor kiezen!
Maar jah, ik vind het wel een aardige foto, maar als je hem beter wil moet je hem niet in de schaduw willen doen!
En dan is het ook nog beter om de foto in picasa of photoshop of zo te verkleinen, en daarna een klein beetje te verscherpen, dit omdat verkleinen altijd onscherpte geeft, en de hiervoor bedoelde software kan dit beter dan met de software waarbij je het online zet!