N Njoy_Corsa Post best veel 3 apr 2008 #142 dit was inderdaad de laatste meeting die hij mee heeft mogen maken nu toch echt een mooiere :angel
C corsieturbo Komt weleens kijken 3 apr 2008 #143 ook een hele strakke C !!!! :wors:wors:wors:thumbup
C corsieturbo Komt weleens kijken 3 apr 2008 #144 trouwens die onderlip (voorbumper) is die van Irmscher?? wil zo een ook nog hebben:wub
M MisterGSi Komt hier geregeld 3 apr 2008 #145 origineel gepost door Njoy_Corsa origineel gepost door MisterGSi @Njoy_Corsa: is dat zo? bij mijn GSi zitten ze er niet op hoor. :hmmz jij hebt een C1 van 2001 dacht ik. De C1 gsi versie van 2003 heeft ook een ander rooster, en de 16" gsi wielen standaard. Ooooowja, idd. nu zie ik het. ik heb een GSi uit 2002 met 15" standaard velgen. Jij hebt echt bijna alles van irmscher hè? zeer netjes. ik wil ook nog een 'paar' dingetjes van irmscher maar dat komt allemaal nog :vertag
origineel gepost door Njoy_Corsa origineel gepost door MisterGSi @Njoy_Corsa: is dat zo? bij mijn GSi zitten ze er niet op hoor. :hmmz jij hebt een C1 van 2001 dacht ik. De C1 gsi versie van 2003 heeft ook een ander rooster, en de 16" gsi wielen standaard. Ooooowja, idd. nu zie ik het. ik heb een GSi uit 2002 met 15" standaard velgen. Jij hebt echt bijna alles van irmscher hè? zeer netjes. ik wil ook nog een 'paar' dingetjes van irmscher maar dat komt allemaal nog :vertag
N Njoy_Corsa Post best veel 3 apr 2008 #146 buitenkant is bijna alles irmscher. behalve de achterskirt, die is van Steinmetz net als de uitlaat handremgreep van irmscher heb ik nog liggen, maar nog niet de moeite genomen om te monteren
buitenkant is bijna alles irmscher. behalve de achterskirt, die is van Steinmetz net als de uitlaat handremgreep van irmscher heb ik nog liggen, maar nog niet de moeite genomen om te monteren
T Titanium Post best veel 3 apr 2008 #147 Ik heb ook spul van Irmscher. OOk die handrem...staat wel mooi al zeg ik het zelf
T Titanium Post best veel 3 apr 2008 #148 @ corsieturbo: die velgen zat ik ook naar te kijken. Ben alleen erg bang dat ze de winter niet overleven. Welke bandenmaat heb je?? Verders mooie corsa's..ook die van Njoy_corsa
@ corsieturbo: die velgen zat ik ook naar te kijken. Ben alleen erg bang dat ze de winter niet overleven. Welke bandenmaat heb je?? Verders mooie corsa's..ook die van Njoy_corsa
A Aydee Post best veel 4 apr 2008 #149 Allemaal erg mooie corsa's Alleen vindt het zonde als mensen het opel embleem zwart spuiten ziet er zo goedkoop uit Beetje bling bling voor de show
Allemaal erg mooie corsa's Alleen vindt het zonde als mensen het opel embleem zwart spuiten ziet er zo goedkoop uit Beetje bling bling voor de show
A Aydee Post best veel 4 apr 2008 #151 Zo ik hoop van de week ff nieuwe foto's te maken dan zijn al me ramen getint nieuwe pedalen en booskijkers
Zo ik hoop van de week ff nieuwe foto's te maken dan zijn al me ramen getint nieuwe pedalen en booskijkers
C corsieturbo Komt weleens kijken 4 apr 2008 #152 @ titanium zal morge wel ff kijken welke bandenmaat ik heb weet het zo niet uit de kop
C corsieturbo Komt weleens kijken 4 apr 2008 #155 @corsa-C-1.8 je hebt helemaal gelijk de bandenmaat is 205/45/16
A Aydee Post best veel 6 apr 2008 #156 ruiten zijn inmiddels getint als de booskijkers binnen zijn komen er weer nieuwe foto's aan
A alphox Post best veel 6 apr 2008 #157 Bij de corsa c van m'n vriendin zit nu de dakspoiler (al een paar weken) en de booskijkers erop, en vandaag even de nieuwe set 17" eronder gelegd Van de week gaat de irmscher uitlaat eronder :wub
Bij de corsa c van m'n vriendin zit nu de dakspoiler (al een paar weken) en de booskijkers erop, en vandaag even de nieuwe set 17" eronder gelegd Van de week gaat de irmscher uitlaat eronder :wub
M MisterGSi Komt hier geregeld 6 apr 2008 #158 @alphox: ziet er goed uit met de 17"ers. Ze vullen de kasten ook mooi. :wub welke banden maat is dit? 205/40R17? dat wil ik ook hebben. Bas
@alphox: ziet er goed uit met de 17"ers. Ze vullen de kasten ook mooi. :wub welke banden maat is dit? 205/40R17? dat wil ik ook hebben. Bas
M Mighty-Corsa Komt weleens kijken 6 apr 2008 #160 Ziet er strak uit. Je eigen auto trouwens ook voor zover ik dat snel even kon zien :thumbup