Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Kom maar rondje meerijden :thumbdown 1x heen en weer naar me werk en je ziet niks meer door me voorruit. Das echt klote .....maja ...eigenlijk moeten we niet klagen he Tis wel heeeeerlijk weer!
Lekker uit het werk op me terras eronderuit hangen ....biertje erbij
hmmmm, ken je niet wat regelen met die Car Goods? ruilen ofzo? of zeggen dat je H7 had beteld?
of is H1 xenon niet duur?
Had je die H7 xenon in je originele koplampen? dat zijn volgens mij de zelfde koplampen als ik toch?
wat doe je nu met je oude xenon?
Ik verkoop met setje xenon nu bij die automaterialen zaak voor 100 ui.. dus 30 eu onder de prijs.. tenzij jij ze wilt kopen en heb bij die autozaak gelijk maar h1 xenon besteld 8000k komt vd week binnen..
hmmmm, ken je niet wat regelen met die Car Goods? ruilen ofzo? of zeggen dat je H7 had beteld?
of is H1 xenon niet duur?
Had je die H7 xenon in je originele koplampen? dat zijn volgens mij de zelfde koplampen als ik toch?
wat doe je nu met je oude xenon?
Ik verkoop met setje xenon nu bij die automaterialen zaak voor 100 ui.. dus 30 eu onder de prijs.. tenzij jij ze wilt kopen en heb bij die autozaak gelijk maar h1 xenon besteld 8000k komt vd week binnen..
Had jij ze in deze koplampen zitten? Hoeveel K zijn die H7 xenon's?
Kan ik ze er gewoon bij mij inzetten? of moet ik daarvoor gaten boren ofzo? Ben niet zo super handig ermee.