Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Mijn calibra , afgelopen zaterdag nieuwe motorkap gekocht !
Moeten nog enkele dingetjes aan gedaan worden , maar dat zullen jullie dan wel weer zien !
Tot nu toe hier het resultaat !
Greeetz Kenny !!!
Eeeuy die zie ik welles staan in zijstraat van de rijksstraatweg (haarlem)
Kzag je toevallig vandaag nog rijden bij timmy. Dan heb je miscchien mijn corsa ook welles gezien? Staat altijd voor conjani de fietsemaker waar ik werk. Tigra ziet er erg leuk uit zo met die bumpers
Laat ik dan ook maar eens een fotootje van de mijne plaatsen.
Weet nog niet helemaal of ik het eens ben met mn voorbumpert maar zo heb ik m ook gekocht. Uiterlijk alleen andere velgen eronder gezet, binnen het hele interieur voor leder vervangen.
hangt denkik van de staat van de rest van de lak af,met polijsten verwijderen ze een heel klein laklaagje, dus hetgeen wat verkleurd is is weer gewoon rood ipv roze, scheelt wel hoop kosten!
De calibra is inmiddels verkocht, ik wilde toch wat anders.. waarschijnlijk wel weer een calibra maar moet ff zien wat voor iets, een v6 of anders een turbo...
Na lang wachten was het vandaag dan eindelijk zover.
Wilde al lange tijd nieuwe wielen onder de Calibra hebben, en na lang zoeken en veel problemen met de vorige set die besteld zou worden zijn het uiteindelijk 18 inch Evolution S038 geworden.
Hieronder het resultaat ( met dank aan Alex, aligsi):