E EelcoJJ Lid 8 jan 2008 #161 @ Riego, welke maten zijn die wielen J en ET waardes ? En welk merk wielen zijn het ? Zou er btw geen verbreders meer op zetten hoor, staat juist erg dik als je wielen er een beetje van onder komen. Gr. Eelco
@ Riego, welke maten zijn die wielen J en ET waardes ? En welk merk wielen zijn het ? Zou er btw geen verbreders meer op zetten hoor, staat juist erg dik als je wielen er een beetje van onder komen. Gr. Eelco
R Riego Lid 9 jan 2008 #162 origineel gepost door Gsifreak joah heb hem af en toe welles gespot.. maar die eigenaar komt zelf uit friesland en ik wist dat hij die auto toen te koop had staan. dus vandaar Hij reed er naar zijn zeggen maar 1500 km per jaar mee..Het was niet zijn dagelijkse auto..Hij stond op Marktplaats.
origineel gepost door Gsifreak joah heb hem af en toe welles gespot.. maar die eigenaar komt zelf uit friesland en ik wist dat hij die auto toen te koop had staan. dus vandaar Hij reed er naar zijn zeggen maar 1500 km per jaar mee..Het was niet zijn dagelijkse auto..Hij stond op Marktplaats.
R Riego Lid 9 jan 2008 #163 origineel gepost door EelcoJJ @ Riego, welke maten zijn die wielen J en ET waardes ? En welk merk wielen zijn het ? Zou er btw geen verbreders meer op zetten hoor, staat juist erg dik als je wielen er een beetje van onder komen. Gr. Eelco Waardes weet ik niet,de wielen zaten er al onder..De maten zijn voor 17 inch&banden 215-35 Achter zijn de banden 245-35 De wielen zitten nog binnen de 30 mm..Dacht,mischien maken verbreders t mooier.Maar eigenlijk vind ik het wel goed zo ook
origineel gepost door EelcoJJ @ Riego, welke maten zijn die wielen J en ET waardes ? En welk merk wielen zijn het ? Zou er btw geen verbreders meer op zetten hoor, staat juist erg dik als je wielen er een beetje van onder komen. Gr. Eelco Waardes weet ik niet,de wielen zaten er al onder..De maten zijn voor 17 inch&banden 215-35 Achter zijn de banden 245-35 De wielen zitten nog binnen de 30 mm..Dacht,mischien maken verbreders t mooier.Maar eigenlijk vind ik het wel goed zo ook
C Calibration Komt weleens kijken 13 jan 2008 #164 Bij deze zet ik mijn Calibra er ook even op! :agent Groeten Calibration
I imported_Gsifreak Loopt hier de deur plat 14 jan 2008 #165 ziet er leuk uit je calibra.:wors @Riego ow dat zou wel kunnen hoor, maar laatste keer dat ik hem spotte was in tolbert bij een opel onderdelen beurs.
ziet er leuk uit je calibra.:wors @Riego ow dat zou wel kunnen hoor, maar laatste keer dat ik hem spotte was in tolbert bij een opel onderdelen beurs.
M Mac-11- Lid 19 jan 2008 #169 Mijn Cali Inmiddels al meer dan 3 jaar in bezit Mocht ik ooit tijd en vooral geld over hebben zou ik na een motorische upgrade dit eraan willen doen. Sorry dat ik de deur niet had dichtgedaan bij foto 1 & 2
Mijn Cali Inmiddels al meer dan 3 jaar in bezit Mocht ik ooit tijd en vooral geld over hebben zou ik na een motorische upgrade dit eraan willen doen. Sorry dat ik de deur niet had dichtgedaan bij foto 1 & 2
E EelcoJJ Lid 31 jan 2008 #170 Mijn calibra, net terug van de spuiter, op wat details na is hij vanbuiten klaar. maar echt klaar ben je natuurlijk nooit. op andere wielen na natuurlijk
Mijn calibra, net terug van de spuiter, op wat details na is hij vanbuiten klaar. maar echt klaar ben je natuurlijk nooit. op andere wielen na natuurlijk
J jack-ass Komt weleens kijken 1 feb 2008 #171 origineel gepost door EelcoJJ Mijn calibra, net terug van de spuiter, op wat details na is hij vanbuiten klaar. maar echt klaar ben je natuurlijk nooit. op andere wielen na natuurlijk :thumbup:wors:wors:wors:wors gruwelijk mooi
origineel gepost door EelcoJJ Mijn calibra, net terug van de spuiter, op wat details na is hij vanbuiten klaar. maar echt klaar ben je natuurlijk nooit. op andere wielen na natuurlijk :thumbup:wors:wors:wors:wors gruwelijk mooi
A Alfred Komt hier geregeld 1 feb 2008 #174 origineel gepost door EelcoJJ Mijn calibra, net terug van de spuiter, op wat details na is hij vanbuiten klaar. maar echt klaar ben je natuurlijk nooit. op andere wielen na natuurlijk Heel strak ding! :thumbup Netjes. :wub
origineel gepost door EelcoJJ Mijn calibra, net terug van de spuiter, op wat details na is hij vanbuiten klaar. maar echt klaar ben je natuurlijk nooit. op andere wielen na natuurlijk Heel strak ding! :thumbup Netjes. :wub
E EelcoJJ Lid 2 feb 2008 #175 er is helemaal niks mis met de wielen hoor. Alleen zou graag naar 18 inch gaan.
E EelcoJJ Lid 9 feb 2008 #177 origineel gepost door 1llusion PS Eelco JJ Als dat 17" is dan eh RUILEN!!!:angel:angel:angel das inderdaad 17" , en ik doe ze helaas niet weg, zijn hele nette winterwielen toch? :thumbup Gr. Eelco
origineel gepost door 1llusion PS Eelco JJ Als dat 17" is dan eh RUILEN!!!:angel:angel:angel das inderdaad 17" , en ik doe ze helaas niet weg, zijn hele nette winterwielen toch? :thumbup Gr. Eelco
J Jerremy Hoort bij de inboedel 20 feb 2008 #179 origineel gepost door EelcoJJ Mijn calibra, net terug van de spuiter, op wat details na is hij vanbuiten klaar. maar echt klaar ben je natuurlijk nooit. op andere wielen na natuurlijk :wub :thumbup
origineel gepost door EelcoJJ Mijn calibra, net terug van de spuiter, op wat details na is hij vanbuiten klaar. maar echt klaar ben je natuurlijk nooit. op andere wielen na natuurlijk :wub :thumbup
J JimCalibra16v Lid 4 mrt 2008 #180 Mijn Nieuwe Calibra foto's staat op mijnalbum * http://www.mijnalbum.nl/Album=CEBPFQIE Gr Jim :agent