Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
kan het kloppen dat die Calibra V6 Iceland in drachten stond bij siton suzenaar. volgens mij heb ik em daar gezien in de werkplaats hij ziet erg echt super uit :thumbupking:
kan het kloppen dat die Calibra V6 Iceland in drachten stond bij siton suzenaar. volgens mij heb ik em daar gezien in de werkplaats hij ziet erg echt super uit :thumbupking:
Ik was nog eens aan het kijken maar heb jij nu hoofdsteunen achterin zitten? En zitten die in de hoedenplank of de bank? Dat heb ik namelijk nog nooit gezien. (Denk iemand wezen knutselen?)
Ik was nog eens aan het kijken maar heb jij nu hoofdsteunen achterin zitten? En zitten die in de hoedenplank of de bank? Dat heb ik namelijk nog nooit gezien. (Denk iemand wezen knutselen?)
die is bekend, de oude auto van Niels. die heeft hier uitgebreid op t forum gestaan. hele nette auto! maar hoezo is ie niet meer roze? heb je m overgespoten? waarom was ie niet strak meer? die was toch nog recent gerestaureerd..
mooi in elk geval dat ie bij een liefhebber terecht is gekomen :thumbup
Hij is inderdaad overgespoten ferrari rood en er zit een andere bumper en sideskirts op (rieger). Daarnaast nog een paar dingen weg gewerkt en een gedeelte nieuwe uitlaat laser rvs