Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
dit is mijn commodore die ik in november heb gekocht. Er zit een 2.8 gs/E blok in. dat is niet het originele maar is er ooit daar een vorige eigenaar ingehangen. Hij rijd op LPG wat tegenwoordig ook wel een voordeel is. zeker voor een 19 jarige student
hier een paar foto's
de originele velgen heb ik ondertussen al matzwart gespoten en de knipperlichtglaasjes zijn er uit.
ik ben hem momenteel aan het schuren en plamuren en moet nog een paar gaten laten lassen.
kan zelf namelijk niet lassen. De auto ga ik weer glanzend zwart rollen met 2 witte banen over de motorkap en kofferbak klep. hieronder is een foto waar ik er een paar vellen papier op de motorkap heb gelegd om te kijken hoe ik ze het mooist vind. weet nog niet hoe ik het ga doen dit is slechts een voorbeeld.
de originele velgen heb ik ondertussen al matzwart gespoten en de knipperlichtglaasjes zijn er uit.
als ik klaar ben met verven post ik nog wel een paar foto's