T Torana Lid 25 dec 2007 #182 zeker te weten Holden...staat hier voor mijn deur, achter zijn oudere zusje...
H heinzoontjes Lid 22 jan 2008 #184 24 dec opgehaald en ben bezig met restaureren king: (opel commodore a gs coupe, motor is een 2.5S)
L Lukko Post best veel 9 feb 2008 #186 ligt momenteel helemaal uit elkaar. word gerestaureerd!!. kwa roest valt het allemaal reuze mee. heb er nog een extra 2.8 motor bij ! :thumbup
ligt momenteel helemaal uit elkaar. word gerestaureerd!!. kwa roest valt het allemaal reuze mee. heb er nog een extra 2.8 motor bij ! :thumbup
M Maarten_Rekord_C Komt weleens kijken 22 feb 2008 #187 Dit is de mijne, alleen hij loopt niet goed...:swear
M Malle Lid 24 feb 2008 #188 ik was de ouwe meuk (lees admiral bouwjaar 69) wat beu, tijd voor wat jongers inmiddels met wererkende mistlampen etc planning, weer ouwe meuk kopen, diplo v8, en dan wat upgraden naar wat moderner gr Joy
ik was de ouwe meuk (lees admiral bouwjaar 69) wat beu, tijd voor wat jongers inmiddels met wererkende mistlampen etc planning, weer ouwe meuk kopen, diplo v8, en dan wat upgraden naar wat moderner gr Joy
C commodore_GS_72 Post best veel 26 feb 2008 #189 je auto staat in iedergeval op die foto niet erg ver van de diplo's v8 :jerry
K kenny900wb Komt weleens kijken 3 mrt 2008 #190 Nieuwste aanwinst, CD uitvoering met alle opties, wel geen Commodore maar kon hem toch niet laten staan.
Nieuwste aanwinst, CD uitvoering met alle opties, wel geen Commodore maar kon hem toch niet laten staan.
O Opelkees Hoort bij de inboedel 4 mrt 2008 #191 wow wat een mooie auto:wub zo'n auto moet je maar net tegenkomen ooit wil ik ook nog wel zoiets
K kenny900wb Komt weleens kijken 5 mrt 2008 #192 Zou je zo'n A2 nog om kunnen bouwen naar een A1 ?? is toch alleen de bumpers vervangen niet ?
H HAICO Post best veel 5 mrt 2008 #193 nee alles wat tussen de beide spadboarden zit van af de voorruit,moet omgebouwd worden. A2 is toch veeel mooier
nee alles wat tussen de beide spadboarden zit van af de voorruit,moet omgebouwd worden. A2 is toch veeel mooier
O obelix Komt weleens kijken 6 mrt 2008 #194 origineel gepost door HAICO nee alles wat tussen de beide spadboarden zit van af de voorruit,moet omgebouwd worden. A2 is toch veeel mooier en de achterscherman zijn anders front ook en achter tussen paneel is iets anders bij de rondingen als je de klep opent ik vind persoonlijk een a1 mooier minder kunstof
origineel gepost door HAICO nee alles wat tussen de beide spadboarden zit van af de voorruit,moet omgebouwd worden. A2 is toch veeel mooier en de achterscherman zijn anders front ook en achter tussen paneel is iets anders bij de rondingen als je de klep opent ik vind persoonlijk een a1 mooier minder kunstof
H HAICO Post best veel 6 mrt 2008 #195 ik vind een A1 ook wel mooi , maar ik vind die grote oranje knipperlichten zo lelijk. en de spoiler voor onder de bumper een beetje te kort.
ik vind een A1 ook wel mooi , maar ik vind die grote oranje knipperlichten zo lelijk. en de spoiler voor onder de bumper een beetje te kort.
O obelix Komt weleens kijken 7 mrt 2008 #196 origineel gepost door HAICO ik vind een A1 ook wel mooi , maar ik vind die grote oranje knipperlichten zo lelijk. en de spoiler voor onder de bumper een beetje te kort. ik vond een a2 eerder ook mooier nu rij ik zelf in een a1 en heb voor men vriendin een a2 gekocht en als ik ze naast el kaar heb staan vind ik een a1 toch mooier doet wat ouder aan
origineel gepost door HAICO ik vind een A1 ook wel mooi , maar ik vind die grote oranje knipperlichten zo lelijk. en de spoiler voor onder de bumper een beetje te kort. ik vond een a2 eerder ook mooier nu rij ik zelf in een a1 en heb voor men vriendin een a2 gekocht en als ik ze naast el kaar heb staan vind ik een a1 toch mooier doet wat ouder aan
M Martijnpeeters Lid 10 mrt 2008 #197 Hej, Dis mijn Big Opel, en ben er errug blij mee :wors Ben eigenlijk nog op zoek naar dubbele ronde koplampen ( vauxhall ) als iemand die toevallig heeft liggen Groeten Martijn
Hej, Dis mijn Big Opel, en ben er errug blij mee :wors Ben eigenlijk nog op zoek naar dubbele ronde koplampen ( vauxhall ) als iemand die toevallig heeft liggen Groeten Martijn
C cooperdude Post best veel 10 mrt 2008 #198 Leipe bak, leuk kleurtje ook. die dubbele ronde koplampen kun je ook van de Capri 3 nemen. Mijn vrouw's auto heeft ze er ook in zitten, en ik heb ze vaker met de Capri's gezien..
Leipe bak, leuk kleurtje ook. die dubbele ronde koplampen kun je ook van de Capri 3 nemen. Mijn vrouw's auto heeft ze er ook in zitten, en ik heb ze vaker met de Capri's gezien..
M Martijnpeeters Lid 12 mrt 2008 #199 Dankje! En bedankt voor de tip! binnenkort mooi ronde koplampjes