Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
motor is ook niet 100% meer,degene waar ik m aan verkocht hebt heeft m aardig naar de knoppen getrapt :???:
Zonde,toen ik m had was het een heel mooie wagen,het is dat ik teveel km's reed,en dus een Ascona op LPG heb gekocht,anders had ik m waarschijnlijk nog wel gehad.Voorkant heeft inmiddels ook in elkaar gezeten,onder de bumper.
Afgelopen maand de ex Ascona van asconahobbyist gesloopt van z'n prachtige interieur (auto zelf is handels circuit in jammer genoeg, maar alles beter dan sloop...)
tsja,de SL-66-NT is wel heeeel erg hard achteruit gegaan.
Ik verkocht m in 2010 aan een maat van Aapje,en het was toen echt een plaaat van en auto,en nu is het een barrel,heb m van t voorjaar gezien en ik kon wel :cry
En dan voor 850 euro op marktplaats staan,tsssssssss.........
nou c ascona vind ik ook super auto,s die heb ik namelijk ook
maja zoon redelijke schuurvondst voor die prijs kon ik ni laten staan heb echt alles erbij de originele rekening van de auto alle andere rekeningen, garantie ,boekjes
gefeliciteerd opelpower89 supper zoon ascona a ik heb er ook eentje uit 1974 ben er blij mee rijd ook lekker veel su6 er mee en dat tie mooi mag worden gr co