Shopje corsa

Insanity

Post weinig
Zouden jullie voor mijn corsa er aangelaste booskijkers+bumperdoorgelast, Lenso Bsx velgen en 60/40 verlaging op kunnen zetten?

foto velgen: http://i35.tinypic.com/152zsm0.jpg

1143596835_5_xEhT.jpeg

1143596816_5_zDAQ.jpeg

BVD

Insanity

Heeft er nou echt niemand tijd:(

Kerst is toch een tijd van thuis zitten!:D

Als ik betere foto's moet geven of wat dan ook laat het even horen!

Insanity

Heeft er nou echt niemand tijd:(

Kerst is toch een tijd van thuis zitten!:D

Als ik betere foto's moet geven of wat dan ook laat het even horen!

Insanity

[rquote=1823130&tid=138724&author=Stender]Heb je misschien wat betere foto's?:P

Ohja en koop geen Lenso velgen. De kwaliteit is om te janken.[/rquote]

zijn goede velgen hoor,ken iemand die dat heeft en is er content over dus...

[rquote=1823244&tid=138724&author=BlackSapphire][rquote=1823130&tid=138724&author=Stender]Heb je misschien wat betere foto's?:P

zijn goede velgen hoor,ken iemand die dat heeft en is er content over dus...[/rquote]

En zo ken ik mensen die er totaal niet over te spreken zijn. Als de coating er na 1 zomer al vanaf komt dan vind ik het geen kwaliteit.

[rquote=1823130&tid=138724&author=Stender]Heb je misschien wat betere foto's?:P

zijn goede velgen hoor,ken iemand die dat heeft en is er content over dus...

rij zelf ook op lenso's en heb bij 1 velg op 2 plekjes de blanke lak eraf zonder dat er iets tegenaan is gekomen:hmmz

verder geen klachten:P

[rquote=1823244&tid=138724&author=BlackSapphire][rquote=1823130&tid=138724&author=Stender]Heb je misschien wat betere foto's?:P

zijn goede velgen hoor,ken iemand die dat heeft en is er content over dus...[/rquote]

En zo ken ik mensen die er totaal niet over te spreken zijn. Als de coating er na 1 zomer al vanaf komt dan vind ik het geen kwaliteit.

rij zelf ook op lenso's en heb bij 1 velg op 2 plekjes de blanke lak eraf zonder dat er iets tegenaan is gekomen:hmmz

verder geen klachten:P

[rquote=1823271&tid=138724&author=BlackSapphire]waarom hebben half de tuning wereld in belgie Lenso? als ze slecht zijn zouden er ook zoveel niet die velgen hebben e[/rquote]

Veel plezier met je Lenso dan als je ooit de weg op komt, ik spaar liever door.

[rquote=1823271&tid=138724&author=BlackSapphire]waarom hebben half de tuning wereld in belgie Lenso? als ze slecht zijn zouden er ook zoveel niet die velgen hebben e[/rquote]

Veel plezier met je Lenso dan als je ooit de weg op komt, ik spaar liever door.

Terug
Naar boven